Elmise kuu kokkuvõttesse sattus viga, Silberauto müüs jaanuaris 24 tarbesõiduki asemel ühe vähem, ehk siis 23.
Jaanuariga võrreldes möödus küünlakuu tarbeautode müüjatele kesisemalt, sest müüdi 16 sõidukit vähem kui möödunud kuul. Kokku 185 uut masinat. Tulemus jääb kolme võrra alla möödunud aastase keskmisele müügile. Kehvemast tulemusest hoolimata suudeti esikolmik veebruariga pea peale pöörata.
Kui kuu aega tagasi jagasid esimest kahte kohta müügiedetabelis Scania ja Mercedes-Benz, siis nüüd on ohjad enda kätte haaranud Citroen. Kuu kontosse laekus igati korralik tulemus, 34 müüdud uut sõidukit. Sellest 29 olid väikese kaubaruumiga kaubikud.
Veho Eesti müügijuht Urmas Sild arvas, et müügiedule aitas kaasa käimasolev kampaania.
Teise koha hõivas Ford, seda tänu suurtele kaubikutele, mida suutis Info Auto müüa 19. Info Auto turundusjuhi Tiit Lillipuu sõnul oli tegu Ford Transit marki bussidega, mida ostsid ettevõtted. Suuri hankeid ei tehtud,
Kolmandale kohale kukkus möödunud kuu üks liidritest, Peugeot, tulemus kolmandiku võrra kehvem kui kuu aega tagasi. 33 auto asemel leidis omaniku veebruaris 22 masinat.
Suurima langeja tiitli saab Scania, millel oli jaanuari 33 müüdud tarbesõiduki vastu panna 11 korda kehvem tulemus.
Üldist tabelit jäi Scania langemise tõttu juhtima Peugeot, mille kontosse on kogunenud 55 tarbesõidukit. Hõbedase pjedestaalikoha haaras veebruari hea müügiga enda valdusse Citroen 50 tarbesõidukiga. Sellest jääb üheksa autoga maha Ford.
Kevadkuiseid muudatusi näeb juba kuu aja pärast.