Mujal Euroopas on luukpäraga auto konkurentsitult eelistatuim, eestlastele läheb aga jätkuvalt peale sedaankere. Mõneti arusaamatu see ju on, sest sedaani ainsaks plussiks peetakse vaid pisut vaiksemat salongi ja tõsiasja, et sõidu ajal ei lähe tagaklaas poriseks. Kõige muu osas on aga luukpäraga auto oluliselt praktilisem. Temaga annab vedada kas või külmkappi, rääkimata tavapärasemast, mida sageli sedaankerega autosse ei topi.
Seetõttu kujunes Motorex Toyota ja Suzuki müüjatele tõeliseks suurpäevaks. Olgugi, et Corolla sedaankerega auto pärineb Türgi tehasest, eestlaste huvi selle auto vastu see vaevalt kahandab. Ja ega enam pole ka erilist vahet, kas auto toodetakse Lääne-Euroopas või Türgis, seadmed on ühtviisi tipptasemel ja töölised ühtviisi Türgi päritolu.