• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 28.03.02, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sedaanifännidel oodatud hetk

Mujal Euroopas on luukpäraga auto konkurentsitult eelistatuim, eestlastele läheb aga jätkuvalt peale sedaankere. Mõneti arusaamatu see ju on, sest sedaani ainsaks plussiks peetakse vaid pisut vaiksemat salongi ja tõsiasja, et sõidu ajal ei lähe tagaklaas poriseks. Kõige muu osas on aga luukpäraga auto oluliselt praktilisem. Temaga annab vedada kas või külmkappi, rääkimata tavapärasemast, mida sageli sedaankerega autosse ei topi.
Seetõttu kujunes Motorex Toyota ja Suzuki müüjatele tõeliseks suurpäevaks. Olgugi, et Corolla sedaankerega auto pärineb Türgi tehasest, eestlaste huvi selle auto vastu see vaevalt kahandab. Ja ega enam pole ka erilist vahet, kas auto toodetakse Lääne-Euroopas või Türgis, seadmed on ühtviisi tipptasemel ja töölised ühtviisi Türgi päritolu.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele