• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,09%45 277,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,28
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 2251,09%45 277,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,28
  • 03.04.02, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mehaaniline liitmine

Nagu eilses Äripäevas kirjas, on mitme valitsuse plaanitud-lubatud majandusministeeriumi ning teede- ja sideministeeriumi ühendamine hoogsalt käimas, ning 1. novembriks peaks uus moodustis valmis olema.
Et esialgu liitmine majanduslikku efekti ei anna, on arusaadav. Kokkukolimine nõuab oma. Ent et kahe ministeeriumi ühendamine ka edaspidi kokkuhoidu ei anna, on juba liiast. Töötajate arvu vähendamist ministeeriumide liitmisel ei plaanita! Ministeeriumide liitmist nimetasid kolm kunagist ministrit (Vare-Leimann-Opmann) oma radikaalsetes ettepanekutes reformiks. Nüüd paistab, et liitmine tähendab vaid mehaanilist üks pluss ühte.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele