• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 2250,06%39 785,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,06
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 2250,06%39 785,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,06
  • 09.04.02, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus laevaliin Kaug-Idasse pakub soodsaid hindu

Eesti vedajaile lisandus uue liini avanemisega veel üks võimalus kaupa näiteks Hongkongi ja teistesse Kaug-Ida sadamatesse toimetamiseks. CSLi Eesti esindaja, CF&S Agentide ASi (CFS) juhatuse liige Tarmo Nurmetalo kinnitusel pakub uus laevaliin konkurentsivõimelisi veohindu nii eksport-, import- kui ka transiitkaupadele.. ?Tallinnast Hongkongi maksab näiteks 40jalase konteineri transport alates 750 USA dollarit (USD),? selgitas ta. Chiwanist saab Tallinna sama suure konteineri 2140 USD eest. Evergreen laevaliini esindava GS Cargomasters Eesti müügijuht Eduard Korlõhanov andmeil maksab nende kaudu 40jalase konteineri lähetamine Hongkongist Tallinna 2140 USD. Vastupidine suund maksab 1140 USD.
Laevade mahutavus Põhja-Euroopast Kaug-Idasse on 4100 TEUd (20jalast konteinerit). ?Aasta lõpuks plaanib firma need 5600 TEUste vastu välja vahetada,? lisas Nurmetalo. CFS hoiab jooksvalt kuni 20 konteineri jagu varu, et klientide vajadusi rahuldada. Väikseim kogus, mille teele saab panna, EUR-aluse täis kaupa. Suurim aga 40jalane kõrge konteiner. Konteinerite hulgale piiranguid ei esitata.
1997. aastal loodud CSL on maailmas suuruselt 12. laevaliin, mis kuulub Hiina riigile.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 1 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele