Eesti vedajaile lisandus uue liini avanemisega veel üks võimalus kaupa näiteks Hongkongi ja teistesse Kaug-Ida sadamatesse toimetamiseks. CSLi Eesti esindaja, CF&S Agentide ASi (CFS) juhatuse liige Tarmo Nurmetalo kinnitusel pakub uus laevaliin konkurentsivõimelisi veohindu nii eksport-, import- kui ka transiitkaupadele.. ?Tallinnast Hongkongi maksab näiteks 40jalase konteineri transport alates 750 USA dollarit (USD),? selgitas ta. Chiwanist saab Tallinna sama suure konteineri 2140 USD eest. Evergreen laevaliini esindava GS Cargomasters Eesti müügijuht Eduard Korlõhanov andmeil maksab nende kaudu 40jalase konteineri lähetamine Hongkongist Tallinna 2140 USD. Vastupidine suund maksab 1140 USD.
Laevade mahutavus Põhja-Euroopast Kaug-Idasse on 4100 TEUd (20jalast konteinerit). ?Aasta lõpuks plaanib firma need 5600 TEUste vastu välja vahetada,? lisas Nurmetalo. CFS hoiab jooksvalt kuni 20 konteineri jagu varu, et klientide vajadusi rahuldada. Väikseim kogus, mille teele saab panna, EUR-aluse täis kaupa. Suurim aga 40jalane kõrge konteiner. Konteinerite hulgale piiranguid ei esitata.
1997. aastal loodud CSL on maailmas suuruselt 12. laevaliin, mis kuulub Hiina riigile.