Eesti Televisioon müüb oksjonikeskkonna osta.ee kaudu Eurovisiooni ajaks reklaamiaega hinnaga 650 krooni sekund.
Esmaspäeva pärastlõunaks oli tehtud vaid kaks pakkumist, kes need olid, osta.ee ei avalda, kirjutab Eesti Päevaleht Online.
ETV on piiranud oma esmaspäeval alanud oksjonile ligipääsu, oksjoni kulgu näevad ja pakkumisi saavad teha vaid ETV kliendid eelneva registreerimise alusel.
Osta.ee tegevjuhi Monika Kärema sõnul oli esmaspäeva pärastlõunaks tehtud kaks pakkumist.
?Pikaajaline kogemus näitab, et pakkumisi hakatakse tegema tavaliselt alles oksjoni perioodi viimases kolmandikus ja enamik pakkumisi laekub viimastel tundidel ja minutitel,? rääkis Kärema.
Tema sõnul kestab oksjon kuni 26. aprillini, pikem oksjoni periood on mõeldud selleks, et kõik huvilised saaksid tutvuda tingimuste ja pakutava kaubaga ning langetada oma otsuse. ?Hetkel on tegemist väga põneva ning omapärase kaubaga, mille ostmine sõltub paljuski sellest millised ettevõtted ning millises mahus soovivad ennast või oma kaupasid selle aasta kõige kuumema meediasündmuse ajal reklaamida ning tänu sellele on otsustusprotsess ka pikem kui tavaliste oksjonikaupade puhul,? ütles Kärema. ?Seega on praegu kokkuvõtteid liiga vara teha.
ETV hinnakirja järgi maksab kõige kallim reklaamsekund 30 krooni.
ETV reklaamikonsultant Siim Niinemägi ütles Äripäev Online"le, et reklaami tegelik hind kujuneb välja, kui reklaamisekundi hinda korrutada saate reitinguga.
'Eelmisel aastal oli Eurovisiooni reiting 42, seega reklaamisekundi nominaalhind peaks olema 1260 krooni ehk pea 2 korda alghinnast suurem, aga klientidel on erinevad soodustused,' selgitas Niinemägi.
Niinemägi ütles, et prognooside kohaselt kujuneb osta.ee"s reklaamihinnaks 650-900 krooni.
Kokku müüb ETV internetioksjonil 665 reklaamisekundit.