• OMX Baltic0,95%307,7
  • OMX Riga0,03%868,93
  • OMX Tallinn0,27%2 041,43
  • OMX Vilnius−0,02%1 211,81
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 100−0,52%8 639,02
  • Nikkei 225−0,68%37 498,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,48
  • OMX Baltic0,95%307,7
  • OMX Riga0,03%868,93
  • OMX Tallinn0,27%2 041,43
  • OMX Vilnius−0,02%1 211,81
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 100−0,52%8 639,02
  • Nikkei 225−0,68%37 498,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,48
  • 03.05.02, 09:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Pääsküla elanikud võitlevad Läänemagistraali kava vastu

Pääsküla elanikud koguvad protestiallkirju Nõmme linnavalitsuse idee vastu ehitada Pääsküla raba läbiv uus magistraaltee.
?See on alles projekti projekt ja midagi pole veel otsustatud,? lausus Nõmme linnaosa vanem Urmas Paet Eesti Päevalehele. ?Pakutud idee on üks variant paljudest ja praegu ongi õige aeg aruteludeks.?
Kava järgi ehitataks Pääsküla rappa suur magistraaltee, mis saaks alguse Kadaka puiesteelt raudtee ülesõidu viadukti juurest, liiguks seejärel paralleelselt Kalda tänavaga, keeraks Suvila tänava juures paremale rappa ning suunduks siis Harku ja Laagri vahelisele maanteele.
Pääsküla elanikud on sellise lahenduse vastu ning koguvad protestiallkirju, et idee juba eos lämmatada.
?Pääsküla rabamets ja Harku parkmets on tervik ja üks vähestest traditsioonilistest Tallinna tervisespordi aladest,? seisab linnavalitsusele saadetud 627 allkirjaga protestikirjas. ?Parkmets on aastaringselt tervisesportlaste ja puhkajate käsutuses.?
Paeti sõnul on emotsioonid Läänemagistraali rajamisel ülepaisutatud. ?Kui magistraal võib-olla kunagi rajataksegi, siis ega need puhkamisvõimalused kusagile kao,? lausus Paet. ?On selge, et inimestele ei meeldi, kui metsa kallale minnakse, kuid mingi lahendus liikluse ümbersuunamiseks tuleb ju leida.?
Initsiatiivgrupi ennustuse kohaselt lõhutakse magistraali rajamisega Pääsküla raba kuivendussüsteem, misjärel põhjavee tõusu tõttu soostub rajatud metsaala uuesti ning kogu istutatud mets võib hävida.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele