Kristiine kaubanduskeskuse parkimismaja ummistub tipptunnil klientide autodest, parkimiskoha leidmist ei kergenda ka tossu sees seisvad turvamehed.
Avastatud vead kõrvaldatakse Kristiine kaubanduskeskuse direktori Allan Remmelkoore sõnul mõne päevaga, kirjutab Eesti Päevaleht. ?Ma loodan, et autojuhid ei hakka meie poest kõrvale hoidma,? ütles ta.
Õhtul pärast tööpäeva lõppu autoga Kristiine keskusesse minek nõuab kõva kannatust. Kõigepealt pikk järjekord Endla tänaval valgusfoori taga, siis mitusada meetrit sabatamist parkimismajja pääsul.
Parkimismaja avakorrusel tuleb ette võtta sõidusuundade õppimine ja leppida võimalikest kaugemal paistvatest kohtadest ilmajäämisega. Lõpuks veel üks suurem segadus väljapääsul ja 15-20 minutit ongi kulunud, ilma et oleks poodi saanud.
?Põhimõtteliselt on suunavad viidad parklas olemas ja ma soovitangi nende järgi sõita. Kui on palju rahvast ja ilus koht, siis tuleb ikka trügimist,? leidis kaubanduskeskuse juht Allan Remmelkoor.
Remmelkoore sõnul langes suur koormus parkimismajale pärast 40 poega keskuse uue osa avamist möödunud nädalal. ?Kui tunnis tuleb parklasse keskmiselt 800 autot, siis kujutate ise ette, mis siin toimub,? ütles Remmelkoor. ?Turvafirmadel pole ka sellise ajupotensiaaliga turvamehi anda, kes suudaksid olukorda adekvaatselt hinnata ja autosid suunata.?
Kaubanduskeskuse juhi sõnul on närvikulu väiksem, kui parklasse sõita Tulika tänavalt ja välja minna Endla tänava kaudu. ?Olulised kitsaskohad oleme esimeste päevadega teada saanud. Kõige suurema muudatuse teeme teisel, kolmandal ja neljandal korrusel parkijatele, et nende väljasõidutee ei ristuks enam vastassuunaga,? sõnas Remmelkoor.