Saksamaal Bodensee kohal toimunud lennuõnnetuse peasüü on Tu-154 pilootidel, kirjutab Stern.de
Saksamaa lendurite ühenduse pressiesindaja Georg Fongerni sõnul peavad piloodid juhul, kui lennuki häireseadmete juhised lähevad vastuollu lennujuhtimiskeskusest tulevate nõuannetega, lähtuma lennukis endas oleva TCAS-alarmi käskudest.
Bodensee kohal toimunud kokkupõrkeni viis aga Tupolevi meeskonna poolt lennujuhtimiskeskusest saadud lennuki enda alarmile vastupidiste käskluste täitmine.
40 sekundit enne kokkupõrget sai TU-154 piloot TCAS-lt käskluse lennukõrgust suurendada, samas andis lennujuhtimiskeskus käskluse lennukõrgust alandada. Selle tulemusena toimuski kokkupõrge teise lennukiga.
<#Stern.de=http://www.stern.de/politik/spezial/001/artikel/?id=253437>