• OMX Baltic0,53%304,79
  • OMX Riga0,04%868,63
  • OMX Tallinn0,46%2 008,2
  • OMX Vilnius0,55%1 212,09
  • S&P 5000,41%5 916,93
  • DOW 300,65%42 322,75
  • Nasdaq −0,18%19 112,32
  • FTSE 1000,15%8 598,29
  • Nikkei 225−0,31%37 639,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,58
  • OMX Baltic0,53%304,79
  • OMX Riga0,04%868,63
  • OMX Tallinn0,46%2 008,2
  • OMX Vilnius0,55%1 212,09
  • S&P 5000,41%5 916,93
  • DOW 300,65%42 322,75
  • Nasdaq −0,18%19 112,32
  • FTSE 1000,15%8 598,29
  • Nikkei 225−0,31%37 639,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,58
  • 09.07.02, 13:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksamaa lennuõnnetuses on süüdi nii piloodid kui ka lennujuhid

Saksamaal Bodensee kohal toimunud lennuõnnetuse peasüü on Tu-154 pilootidel, kirjutab Stern.de
Saksamaa lendurite ühenduse pressiesindaja Georg Fongerni sõnul peavad piloodid juhul, kui lennuki häireseadmete juhised lähevad vastuollu lennujuhtimiskeskusest tulevate nõuannetega, lähtuma lennukis endas oleva TCAS-alarmi käskudest.
Bodensee kohal toimunud kokkupõrkeni viis aga Tupolevi meeskonna poolt lennujuhtimiskeskusest saadud lennuki enda alarmile vastupidiste käskluste täitmine.
40 sekundit enne kokkupõrget sai TU-154 piloot TCAS-lt käskluse lennukõrgust suurendada, samas andis lennujuhtimiskeskus käskluse lennukõrgust alandada. Selle tulemusena toimuski kokkupõrge teise lennukiga.
<#Stern.de=http://www.stern.de/politik/spezial/001/artikel/?id=253437>

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele