Viimastel päevadel on Hansapanga internetipanga klientidel olnud raskusi Eesti Energia e-teenusteni jõudmisega.
Postimehe poole pöördus viimastel päevadel ridamisi Eesti Energia kliente, kes ei suutnud Hansapanga internetipanga kaudu Eesti Energiani läbi murda.
Eesti Energia klienditeenindusest teatati, et energiafirma e-teeninduse kasutamine on olnud raskendatud osa Internet Exploreri versioonidega pärast Hansapanga uue hanza.neti versiooni ülespanekut.
Eesti Energia kommunikatsioonijuhi Erki Peegli sõnul puudutab probleem ligi 5 protsenti Hansapanga internetipanga kaudu Eesti Energiaga suhtlevat klienti.
Hansapank Eesti suhtekorraldusjuhi Ando Noormetsa sõnul ei pea selline süüdistus paika. «Kui klient saab hanza.netis vabalt liikuda ning jõuab ka vajutada Eesti Energia e-teenuseni viivale klahvile, siis on juba tegemist Eesti Energia probleemidega.»