Eesti suurima mobiilsideoperaatori EMT hinnangul ei saa kõnekaardi turule uuel tulijal CityGSMil olema kerge.
?Oluline on brändi ülesehitus ja positsioneering - ainult odava mainega kaupa või teenust eesti inimene üldjuhul ei armasta. Brändi loomine ja kujundamine on aga teadagi kallis: vaadates näiteks kulutusi, mida <#EMT=http://www.emt.ee> ja <#Tele2=http://www.tele2.ee> on teinud oma kõnekaartide turundamisele, ei saa see uuel tulijal ilmselt kerge olema,? ütles ASi EMT avalike suhete juht Kaja Pino.
?Uuel tulijal edu siis, kui ta teeb midagi targemini, paremini ja odavamini kui olemasolevad teenusepakkujad. Olulised on siinkohal kõik kolm komponenti, mitte ainult hind,? ütles CityGSMi turule tulekut kommenteerides Pino.
?Hinnatundlikule tarbijale on uue, lubaduste kohaselt ülisoodsa hinnaga teenusepakkuja tulek kindlasti rõõmustav, hinnatundlikkuse kõrval on aga enamikul tarbijatest teisigi kriteeriume - pakutav kvaliteet, lisateenused jms,? lisas Pino. ?Näiteks on paljud Simpeli kasutajad toonud Simpeli valimise argumendiks selle, et saavad sellel kõnekaardil valida oma numbri näitamist/mittenäitamist.?
EMTil on selle aasta I poolaasta seisuga 406 000 klienti, kellest 139 000 kasutab kõnekaarti.
Seotud lood

11% intressimäär ja kord kvartalis väljamakse: võlakirju saab märkida kuni 22. maini