Igamehe rallisprint pole ainus nn igamehe võidusõit. Ehkki see on kõige ekstreemsem võistlussari, kus lühike rada tuleb läbida võimalikult kiiresti, ei kasva sealgi kiirused väga suureks ja tegemist on suhteliselt ohutu võistlusega nii autodele kui ka juhtidele. Kuid lisaks rallisprindile koguvad Eestis üha rohkem populaarsust rahva- ja noorteralli ning autoorienteerumine. Mõlemas neis peetakse tänavu veel kaks etappi, lisaks igamehe rallisprindi lõppvõistlus Viimsis eeloleval nädalavahetusel.
Rahvaralli on võistlus, mille eesmärk ei ole võimalikult kiiresti raja läbimine, vaid täpne kontrollpunktidesse jõudmine. Suurt rõhku pannakse ka vigursõitudele, mäkketõusuvõistlustele jms. Võistlust peetakse ühtekokku viies arvestuses: kaherattaveolised kuni 1600 cm, kaherattaveolised üle 1600 cm, neljarattaveolised, naised ja kuni 18aastased noored. Tehnikamaailma karikavõistlust rahvarallis peetakse tänavu ühtekokku kuus etappi, veel on tulemas kaks võistlust.
Hind: Täiskasvanutele 500, noortele 200 krooni, lisaks kohustuslik kindlustus 250 krooni
Autoorienteerumine seisneb ette antud kontrollpunktide leidmises . See on kõige odavam autospordiala. Piisab vaid paarisajakroonisest osavõtumaksust ja bensiinist. Olulist rolli mängib siin oskus arvutada ja oma asukohta määrata, kuna legend on sisuliselt valgele lehele joonistatud. Orienteerumisel kasutatakse erinevaid variante, kõige sagedamini korraldatakse joonorienteerumisvõistlusi. Orienteerumise karikasarjas on tänavu ühtekokku kaheksa etappi.
Hind: Eelregistreerimisel 200 krooni, kohapeal 300 krooni
Ka jäärajasõidu võib liigitada nn igamehevõistluste sekka, ehkki seal ei peitu edu võti enam heas arvutamisoskuses, vaid see nõuab juba tublisti üle keskmise sõiduoskust. Jäärajasõidus ei mängi määravat rolli ka auto võimsus, vaid eeskätt oskus libedal rajal võimalikult sujuvalt sõita. Peamiseks investeeringuks jäärajasõitudel on korralikud naastrehvid, millega iga päev tänaval ei sõideta, ning paarisajakroonine osavõtumaks. Oma autoga sõitma minnes tuleb mõistagi jälgida, kui pehmed on lumevallid, sest kui võistlus toimub näiteks sulajärgse külmaga, on oht lumevallis auto ära mõlkida üsna suur. Järjekordne jäärajavõistluste hooaeg algab jaanuaris.