• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,25
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,25
  • 16.10.02, 12:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Continental otsib tehasele paika Ida-Euroopas, Baltikumi võimalus hea

Rehvitootja Continental laiendab kulude kokkuhoiuks tootmist Ida-Euroopas, uue tehase võimaliku asupaigana nimetatakse Baltikumi.
Saksa päevaleht Süddeutsche Zeitung (SZ) kirjutab viitega Continantali kontserni juhile Manfred Wennemerile, et rehvitootja tahab kiirelt laiandada oma tootmist Ida-Euroopas, kus kulud madalamad. Seoses sellega on võimalik mõnede Continentali tehaste sulgemine Lääne-Euroopas.
SZ märgib, et Continental on juba alustanud tootmist Tshehhimaal ning Rumeenias, vene turule tootmiseks on kavas rajada tehas Moskvasse. Samas kavatseb Continental ajalehe sõnul rajada veel ühte tehast Ida-Euroopasse 'soodsasse asukohta'.
'Selle suhtes pole veel tehtud ühtegi otsust,' kirjutab SZ.'Ettevõttesiseselt on muuhulgas juttu olnud Balti riikidest.'

Artikkel jätkub pärast reklaami

Praegu toodab Continental oma sõiduautode rehvidest pooled madala palgakuluga maades. Kontserni juhi sõnul pole see 50 protsenti Continentalile mingiks maagiliseks piiriks: 'Ka 60 või 70 protsenti pole selleks piiriks.'

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele