• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,64
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,64
  • 18.10.02, 13:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tootja läheb kliendile lähemale

Paljud tootjad on asunud looma oma jaekette ? see tagab väljundi lõpptarbija juurde ja võimaldab kiiremini reageerida muutustele.
Baltika naistetoodete divisjoni direktor Peeter Larini sõnul on kõige tähtsam lüli toote jõudmisel lõpptarbijani jaemüük. Kui ei ole toimunud müüki jaekaubanduses, ei ole toimunud tegelikku müüki kogu tarneahelas ? jaekaupmees omamoodi kontrollib kogu tarneahelat ja tootjat sealhulgas. See on ka ilmselt peamine põhjus, miks tootjad on asunud looma oma kauplusi, kirjutab Larin esmaspäeval ilmuvas kommentaaris.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele