• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 21.10.02, 14:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Valimisreklaam USA televisioonis lööb rekordid

Poliitiline telereklaam USA Kongressi valimiste eel ületab juba kahe aasta taguste presidendivalimiste eelarve ning lööb kõik senised rekordid.
Kui neli aastat tagasi 1998. a valimistel kulus ainuüksi telereklaamile 498 miljonit dollarit ja järgmistel valimistel kahe aasta pärast kasvas summa 35% 672 miljonile dollarile, siis tänavu tõotavad telereklaami kulud ületada miljardi dollari piiri, kirjutab Dagens Industri.
Eelmine rekord 672 miljonit dollarit oli käes juba kolm nädalat enne 5. novembri USA Kongressi valimisi. Lõviosa reklaamikampaania kulutustest langeb aga just viimastele nädalatele.
Kaalul on palju ? Demokraadid kaitsevad oma 50-49 enamust Senatis, Vabariiklased 223-208 ülekaalu Esindajatekojas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Leht toob võrdluseks Rootsi parlamendiparteide reklaamikulud, mis ulatuvad Sifo hinnangutel tänavu 320 miljonile Eesti kroonile. Samas on poliitiline telereklaam keelatud.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele