Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Valimisreklaam USA televisioonis lööb rekordid
Poliitiline telereklaam USA Kongressi valimiste eel ületab juba kahe aasta taguste presidendivalimiste eelarve ning lööb kõik senised rekordid.
Kui neli aastat tagasi 1998. a valimistel kulus ainuüksi telereklaamile 498 miljonit dollarit ja järgmistel valimistel kahe aasta pärast kasvas summa 35% 672 miljonile dollarile, siis tänavu tõotavad telereklaami kulud ületada miljardi dollari piiri, kirjutab Dagens Industri.
Eelmine rekord 672 miljonit dollarit oli käes juba kolm nädalat enne 5. novembri USA Kongressi valimisi. Lõviosa reklaamikampaania kulutustest langeb aga just viimastele nädalatele.
Kaalul on palju ? Demokraadid kaitsevad oma 50-49 enamust Senatis, Vabariiklased 223-208 ülekaalu Esindajatekojas.
Leht toob võrdluseks Rootsi parlamendiparteide reklaamikulud, mis ulatuvad Sifo hinnangutel tänavu 320 miljonile Eesti kroonile. Samas on poliitiline telereklaam keelatud.