• OMX Baltic−0,19%308,06
  • OMX Riga0,56%875,47
  • OMX Tallinn−0,14%2 046,56
  • OMX Vilnius0,25%1 211,18
  • S&P 5000,15%5 853,52
  • DOW 300,15%41 924,25
  • Nasdaq 0,61%18 988,1
  • FTSE 100−0,54%8 739,26
  • Nikkei 225−0,84%36 985,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,92
  • OMX Baltic−0,19%308,06
  • OMX Riga0,56%875,47
  • OMX Tallinn−0,14%2 046,56
  • OMX Vilnius0,25%1 211,18
  • S&P 5000,15%5 853,52
  • DOW 300,15%41 924,25
  • Nasdaq 0,61%18 988,1
  • FTSE 100−0,54%8 739,26
  • Nikkei 225−0,84%36 985,87
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,92
  • 22.10.02, 17:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kanal2 teenis erakondade valimislubadustest ligi 3 miljonit krooni

Helde valimisreklaami põhjuseks, mis tõi Kanal2-le ligi 3 mln krooni, osutus erakondade soov mitte tegeleda kohalike asjadega.
Kanal2 peadirektor Urmas Oru ütles, et kohalike omavalitsuste valimiskampaania kohta jääb televisioon natuke liiga võimsaks. Samas tulenes telereklaami mahu tuntav kasv võrreldes eelmiste kohalike valimistega asjaolust, et erakonnad keskendusid kihutustöös mitte kohalikele muredele, vaid idealistlike lubaduste andmisele.
?Pole raske arvata, kes olid meie parimad reklaamikliendid,? märkis Oru Keskerakonna ja Reformierakonna kohta. Täpsed numbrid arvutatakse kokku kuu lõpuks, sest erakondade tänureklaame näitab telekanal veel praegugi.
Oru avaldas arvamust, et tõenäoliselt kasvab telereklaami maht enne riigikogu valimisi veelgi.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele