• OMX Baltic−0,26%293,54
  • OMX Riga−0,66%910,33
  • OMX Tallinn−0,23%1 959,76
  • OMX Vilnius−0,11%1 232,6
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,12%9 206,38
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,45
  • OMX Baltic−0,26%293,54
  • OMX Riga−0,66%910,33
  • OMX Tallinn−0,23%1 959,76
  • OMX Vilnius−0,11%1 232,6
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,12%9 206,38
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,45
  • 22.10.02, 11:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Postimees: teenisime valimisreklaamilt piisavalt

Postimehe peadirektor Erik Roose hindas teenistust valimisreklaamilt heaks, erakondade tekitatud käive kasvas kolmandiku.
Seekordne teenistus pole veel kokku löödud, kuid võrreldes eelmiste kohalike kampaaniatega kasvas erakondade tekitatud käive rohkem kui 30%. Kolm aastat tagasi toimunud kohalike omavalitsuste valimised tõid Postimehele sisse miljon krooni.
?Teenisime piisavalt, aga oleks võinud rohkem teenida,? märkis Roose. Väljaanne saadab viimased valimisreklaamide arved välja täna.
Postimehe parim reklaamiklient oli sel korral Keskerakond, järgnesid enam-vähem võrdsete summadega Reformierakond, Mõõdukad ja Res Publica, kellest jäi ligi kümnendiku võrra maha Isamaaliit. Kui Isamaaliidu reklaam Postimehes maksis kokku üle 200 000 krooni, siis Rahvaliidu panus selle kõrval kahvatus. ?See oli aga kohe näha ka valimistulemustes,? ütles Roose.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kui kolme aasta eest jäi üks end reklaaminud, kuid valimistel viletsad tulemused saanud erakond Postimehele võlgu, siis seekord on Roose kindel, et rahad makstakse ära. Erakondade reklaamirahad käivad reeglina läbi meediaagentuuride, kes teevad poliitikutest võlgnike elu raskeks, informeerides sellest kõiki erakondadele teenust osutavaid ettevõtteid, näiteks telefonioperaatoreid.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele