• OMX Baltic0,21%302,67
  • OMX Riga−0,29%868,62
  • OMX Tallinn0,25%1 991,72
  • OMX Vilnius0,16%1 207,41
  • S&P 5000,72%5 886,55
  • DOW 30−0,64%42 140,43
  • Nasdaq 1,61%19 010,08
  • FTSE 100−0,02%8 602,92
  • Nikkei 2251,43%38 183,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,32
  • OMX Baltic0,21%302,67
  • OMX Riga−0,29%868,62
  • OMX Tallinn0,25%1 991,72
  • OMX Vilnius0,16%1 207,41
  • S&P 5000,72%5 886,55
  • DOW 30−0,64%42 140,43
  • Nasdaq 1,61%19 010,08
  • FTSE 100−0,02%8 602,92
  • Nikkei 2251,43%38 183,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,32
  • 22.10.02, 16:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Star FM teenis valimisreklaamilt ligi kolm korda rohkem kui mineval korral

Mediainvest Holding ASile kuuluva raadiokanali Star FM teenistus valimisreklaamilt kasvas ligi kolm korda, küündides 50 000-100 000 kroonini.
?Me ei saa täpset summat avalikustada, kuna kuulume börsifirmale MTG,? rääkis Star FMi müügidirektor Margo Kütt, kes jäi tulemustega rahule. Küti sõnul teenis ettevõte eetriaja müügist 2-3 korda rohkem kui eelmiste kohalike valimiste aegu.
Kütt põhjendas tulu kasvu asjaoluga, et Star FM on varasemast kolme saatjaga raadiojaamast muutunud üle-eestiliseks. Samas avaldas ta arvamust, et kohalikest valimistest võitsid kõige rohkem tulu kohalikud raadiojaamad.
Star FM kuulub Skandinaavia meediagruppi MTG (Modern Times Group), mis alustas laienemist Balti regiooni üheksakümnendate aastate lõpus. Samasse meediagruppi kuuluvad TV3, TV1000, Power Hit Radio, TV Shop ja Everyday.com.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele