22. oktoober 2002 kell 13:06

Star FM teenis valimisreklaamilt ligi kolm korda rohkem kui mineval korral

Mediainvest Holding ASile kuuluva raadiokanali Star FM teenistus valimisreklaamilt kasvas ligi kolm korda, küündides 50 000-100 000 kroonini.

?Me ei saa täpset summat avalikustada, kuna kuulume börsifirmale MTG,? rääkis Star FMi müügidirektor Margo Kütt, kes jäi tulemustega rahule. Küti sõnul teenis ettevõte eetriaja müügist 2-3 korda rohkem kui eelmiste kohalike valimiste aegu.

Kütt põhjendas tulu kasvu asjaoluga, et Star FM on varasemast kolme saatjaga raadiojaamast muutunud üle-eestiliseks. Samas avaldas ta arvamust, et kohalikest valimistest võitsid kõige rohkem tulu kohalikud raadiojaamad.

Star FM kuulub Skandinaavia meediagruppi MTG (Modern Times Group), mis alustas laienemist Balti regiooni üheksakümnendate aastate lõpus. Samasse meediagruppi kuuluvad TV3, TV1000, Power Hit Radio, TV Shop ja Everyday.com.

Hetkel kuum