Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Eesti Energia kartis varem teatamisel klientide käitumist mõjutada
Eesti Energia äriüksuse direktor Marko Alliksoni sõnul oleks liitumistasude tõusust ette teatamine mõjutanud klientide käitumist.
Eesti Energial ei olnud kohustust antud juhul hindade muutusest ette teavitama, lausus Allikson. Lisaks oleks see põhjustanud klientide käitumise muutust, lausus ta.
Alliksoni sõnul muutub liitumine homsest kliendile lihtsamaks. 'Kui varem võttis aega, et talle õige hind määrata, siis kuna nüüd mõõdame kaugust alajaamast linnulennult, on seda võimalik talle kohe öelda.'
Põhjused, miks fikseeriti 800 kroonine liitumistasu just 400 meetri kauguseni alajaamast on Alliksoni ütlust mööda nii see, et kaugemale ühendust viies on vaja teha täiendavaid keskpinge investeeringuid kui ka asjaolu, et 400 meetrini suudab Eesti Energia garanteerida pinge kvaliteedi.