Täna avab Radiolinja oma klientidele teenuse Leia Lähim, milles on ühendatud interaktiivne tekstiedastus ja positsioneerimine.
Infomenüüd täiendav teenus võimaldab olenevalt kliendi asukohast leida mobiili abil infot lähima tankla, pangaautomaadi, apteegi, majutus-või söögikoha, WiFi või internetipunkti kohta, teatas Radiolinja Eesti.
Võrreldes sarnaste turulolevate teenustega võimaldab Radiolinja teenus detailsemat valikuvõimalust vajaliku info otsimiseks. Näiteks saab menüüd sirvides valida lähima tankla, kus müüakse just diiselkütust. Unikaalne ja mitmetasandiline menüüsüsteem ei eelda märksõnade teadmist.
Vastus kuvatakse infoleheküljena kasutaja mobiiltelefoni ekraanile interaktiivse dialoogi käigus. Võimalik on liikuda nii järgmisele infoleheküljele kui tellida sobiv info tekstisõnumina.
Teenuse Leia Lähim puhul rakendatakse uut maksustamisloogikat: kliendi valikust sõltub, kas ta maksab 1 krooni ühe infolehekülje sirvimise eest või SMS hinna (3,50 krooni) mobiilile tellitud info eest.
Leia Lähim teenus aitab leida vajaliku objekti, kui helistada teenuskoodil *110# või kasutada Radiolinja Infomenüü koodi *100#.
?Radiolinja teenuse Leia Lähim puhul on tegemist uue lahendusega, mis konkureerib nii hinna kui kasutusmugavuse poolest infotelefonidele helistamise ja infopäringu teel tellitava SMS-iga?, kommenteeris Radiolinja teenusoperaatorüksuse juht Andrus Hiiepuu.
Teenuslahendus on arendatud Radiolinja Eesti poolt kasutades Nokia positsioneerimistehnoloogiaid ning USSD teenusplatvormi.
Radiolinja Eesti on käibe suuruselt teine mobiilsideoperaator Eestis, ettevõtte kolme esimese kvartali käive moodustas 638 miljonit krooni.
1994. aastal tegevust alustanud mobiilsideoperaatori GSM-võrgu levialas elab 98% Eesti elanikkonnast. Radiolinja Eesti kontserni kuulub jaemüügifirma Mobinest OÜ. Radiolinja Eesti AS kuulub Radiolinja kontserni kaudu kontserni Elisa Communications koosseisu.