• OMX Baltic0,24%300,74
  • OMX Riga0,06%893,54
  • OMX Tallinn0,18%2 072,49
  • OMX Vilnius0,25%1 205,44
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,24%8 801,88
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • OMX Baltic0,24%300,74
  • OMX Riga0,06%893,54
  • OMX Tallinn0,18%2 072,49
  • OMX Vilnius0,25%1 205,44
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,24%8 801,88
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • 26.11.02, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Abimaterjal aitab luua lihtsat ja inimliku reklaami

Et reklaam suudaks inimeste käitumist mõjutada peab ta olema nii relevantne ? eristuv, personaalne ning lihtne inimlik tõde, mis seob tarbija emotsionaalselt brändiga kui ka radikaalne ? edu peitub reklaamikirjutajate ning -kunstnike talendis.
Ammugi pole sellised asjad inspireerivad copywriter?itele-reklaamikunstnikele ning tulemuseks on suure tõenäosusega väheefektiivne reklaam.
Head insight?i on lihtne ära tunda, kuid hoopis raskem seda reklaamitegijal leida.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Enamik õpikutes esitatud, aga ka reklaamiagentuuride poolt kasutatavaid mudeleid kirjeldab, mida tuleb teha, milliseid valdkondi analüüsida ning milleni välja jõuda.
Analüüsida tuleks turusituatsiooni, konkurentide pakkumisi ning tegevust, tarbija vajadusi, soove ning arvamusi konkurentide brändide ning meie brändi kohta ning seda, mida meie bränd pakub (või võib/võiks tulevikus pakkuda) tarbijatele.
Analüüsi tulemusena leitakse uus, tarbijale motiveeriv aspekt, mis olenevalt lahendatavast probleemist saab aluseks posit-sioneeringule või reklaamikampaaniale. Kuid mitte ükski neist mudeleist ei kirjelda, kuidas jõuda tulemuseni. Probleemi lahenduseks ongi Lowe & Partners välja töötanud Insight Mining?u.
Autor: Tõnu Kõva

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele