• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Abimaterjal aitab luua lihtsat ja inimliku reklaami

    Et reklaam suudaks inimeste käitumist mõjutada peab ta olema nii relevantne ? eristuv, personaalne ning lihtne inimlik tõde, mis seob tarbija emotsionaalselt brändiga kui ka radikaalne ? edu peitub reklaamikirjutajate ning -kunstnike talendis.
    Ammugi pole sellised asjad inspireerivad copywriter?itele-reklaamikunstnikele ning tulemuseks on suure tõenäosusega väheefektiivne reklaam.
    Head insight?i on lihtne ära tunda, kuid hoopis raskem seda reklaamitegijal leida.
    Enamik õpikutes esitatud, aga ka reklaamiagentuuride poolt kasutatavaid mudeleid kirjeldab, mida tuleb teha, milliseid valdkondi analüüsida ning milleni välja jõuda.
    Analüüsida tuleks turusituatsiooni, konkurentide pakkumisi ning tegevust, tarbija vajadusi, soove ning arvamusi konkurentide brändide ning meie brändi kohta ning seda, mida meie bränd pakub (või võib/võiks tulevikus pakkuda) tarbijatele.
    Analüüsi tulemusena leitakse uus, tarbijale motiveeriv aspekt, mis olenevalt lahendatavast probleemist saab aluseks posit-sioneeringule või reklaamikampaaniale. Kuid mitte ükski neist mudeleist ei kirjelda, kuidas jõuda tulemuseni. Probleemi lahenduseks ongi Lowe & Partners välja töötanud Insight Mining?u.
    Autor: Tõnu Kõva
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Mihkel Nestor: kahetoalistele korteritele varsti enam ostjaid ei leidu
Tohutu muutus demograafias avaldab kinnisvaraturule aasta-aastalt üha suuremat mõju, nii et tekib küsimus, kas praegustel kahetoaliste korterite omanikel on tulevikus suuremale pinnale kolides enam turgu vana mahamüümiseks, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor.
Tohutu muutus demograafias avaldab kinnisvaraturule aasta-aastalt üha suuremat mõju, nii et tekib küsimus, kas praegustel kahetoaliste korterite omanikel on tulevikus suuremale pinnale kolides enam turgu vana mahamüümiseks, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor.
Dow Jones lõpetas nädala ajaloolise tipptulemusega
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis täna 0,21% ja sulgus 35 677,02 punktil, mis on ajaloo kõrgeim tulemus.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis täna 0,21% ja sulgus 35 677,02 punktil, mis on ajaloo kõrgeim tulemus.
Balti jahuveskite suurost jõudis kolme konkurentsiametisse
Tehing, millega jahutootja Tartu Mill omandab Leedu Baltic Milli, jõudis kolme riigi konkurentsiametite kätte.
Tehing, millega jahutootja Tartu Mill omandab Leedu Baltic Milli, jõudis kolme riigi konkurentsiametite kätte.
Raadiohommikus: olukord Lätis, Chemi-Pharmi uus tehas ja kõige edukamad turundajad
Reedeses raadiohommikus räägime värske turunduse TOPi võitjatega: külas on kommunikatsioonibüroo Powerhouse juht Janek Mäggi, reklaamiagentuuri Tank omanik Joel Volkov, meediaagentuuri Httpool Eesti juht Kerttu Talvik ja Postimees Grupi juht Toomas Tiivel.
Reedeses raadiohommikus räägime värske turunduse TOPi võitjatega: külas on kommunikatsioonibüroo Powerhouse juht Janek Mäggi, reklaamiagentuuri Tank omanik Joel Volkov, meediaagentuuri Httpool Eesti juht Kerttu Talvik ja Postimees Grupi juht Toomas Tiivel.