• OMX Baltic−0,52%291,36
  • OMX Riga−0,08%910,99
  • OMX Tallinn−0,9%1 906,04
  • OMX Vilnius−0,18%1 260,48
  • S&P 500−1,16%6 772,6
  • DOW 30−0,83%46 943,97
  • Nasdaq −1,63%23 446,02
  • FTSE 100−0,36%9 666,86
  • Nikkei 225−1,74%51 497,2
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic−0,52%291,36
  • OMX Riga−0,08%910,99
  • OMX Tallinn−0,9%1 906,04
  • OMX Vilnius−0,18%1 260,48
  • S&P 500−1,16%6 772,6
  • DOW 30−0,83%46 943,97
  • Nasdaq −1,63%23 446,02
  • FTSE 100−0,36%9 666,86
  • Nikkei 225−1,74%51 497,2
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 26.11.02, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Abimaterjal aitab luua lihtsat ja inimliku reklaami

Et reklaam suudaks inimeste käitumist mõjutada peab ta olema nii relevantne ? eristuv, personaalne ning lihtne inimlik tõde, mis seob tarbija emotsionaalselt brändiga kui ka radikaalne ? edu peitub reklaamikirjutajate ning -kunstnike talendis.
Ammugi pole sellised asjad inspireerivad copywriter?itele-reklaamikunstnikele ning tulemuseks on suure tõenäosusega väheefektiivne reklaam.
Head insight?i on lihtne ära tunda, kuid hoopis raskem seda reklaamitegijal leida.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Enamik õpikutes esitatud, aga ka reklaamiagentuuride poolt kasutatavaid mudeleid kirjeldab, mida tuleb teha, milliseid valdkondi analüüsida ning milleni välja jõuda.
Analüüsida tuleks turusituatsiooni, konkurentide pakkumisi ning tegevust, tarbija vajadusi, soove ning arvamusi konkurentide brändide ning meie brändi kohta ning seda, mida meie bränd pakub (või võib/võiks tulevikus pakkuda) tarbijatele.
Analüüsi tulemusena leitakse uus, tarbijale motiveeriv aspekt, mis olenevalt lahendatavast probleemist saab aluseks posit-sioneeringule või reklaamikampaaniale. Kuid mitte ükski neist mudeleist ei kirjelda, kuidas jõuda tulemuseni. Probleemi lahenduseks ongi Lowe & Partners välja töötanud Insight Mining?u.
Autor: Tõnu Kõva

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele