• OMX Baltic−0,42%293,49
  • OMX Riga−0,15%915,36
  • OMX Tallinn−0,59%1 966,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 232,64
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,22%9 256,55
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,8
  • OMX Baltic−0,42%293,49
  • OMX Riga−0,15%915,36
  • OMX Tallinn−0,59%1 966,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 232,64
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,22%9 256,55
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,8
  • 28.11.02, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Altavista muutis välimust ja teenuseid

www.altavista.com
Kunagi maailma populaarseim otsingumootor on viimasel ajal alla jäänud Google?ile, praegu kõige kasutatavamale internetist otsijale. Et kaotatud positsiooni tagasi võita, muutis Altavista oma lehe kujundust ja lisas ka uusi omadusi: nüüd saab näiteks otsida internetis salvestatud PDF-formaadis dokumentide tekstide, uudiste, multimeedia seast. Nagu Google, koostab ka Altavista uudisteportaali, kuhu robotid koguvad kokku tähtsamaid päevauudiseid. Negatiivne uudis aga on see, et portaali USA lehel on esilehüppavad reklaamiaknad, mida lubatakse lisada ka teistest riikidest otsingumootorisse sattujate ekraanidele.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele