Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Internetipangas tehakse 41% eraisiku maksetest, kontoris vaid 7%
Hansapanga erakliendid teevad 41% ülekannetest internetipangas, kontoris makstakse vaid 7% maksetest.
Sularaha- ja makseautomaatide vahendusel tehakse 17% eraisikute makseid,
telefonipanga ja WAP-teenuse vahendusel 2%, ütles Hansapanga meediasuhete juht Kristiina Tamberg täna. Otse- ja püsikorraldusega tehakse kolmandik eraklientide ülekannetest ja otsekorraldust kasutavad umbes pooled Hansapanga erakliendid.
Kui interneti väike kasutajaskond ning piiratud kasutusvõimalused sundisid panku 1997. aastal arendama maksete tegemist pangaautomaatides, siis praeguseks on internetipank ja otsekorraldus saanud klientide lemmikuiks.
'Teenustasude kehtimahakkamine automaadimaksetele on aja märk,' kommenteeris Tamberg sularaha- ja makseautomaatide ülekannete muutumist tasuliseks alates 1. detsembrist.