• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • 29.11.02, 17:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prantsuse ajakirjandus põhjustas tankeri erakorralise kontrolli Eestis

Praegu Muugal Greenpeace`i poolt piiratav tanker Byzantio on Prantsuse pressi väidetel väga halvas seisukorras.
Veeteede ameti andmetel pöördus seetõttu Eesti Prantsuse suursaatkond Prantsuse Vabariigi nimel Eesti võimude poole palvega, et kõnealust tankerit kontrollitaks.
Pöördumises juhtis Prantsuse Suursaatkond Eesti võimude tähelepanu, et pärast 50 000 tonni masuudi lastimist Tallinnas suundub Byzantio Aasia poole marsruudil, mis kulgeks Prantsuse rannikut mööda.
Seoses sellega kontrollis Veeteede Amet laeva erakorraliselt 28. novembri hommikul. Kontrolli käigus leiti laeval mõned puudused. Need võisid peamiselt olla tekkinud pärast viimast laeva ülevaatust 19. novembril 2002. a Rotterdamis, nagu näiteks GMDSS (merehäda- ja ohutuse ülemaailmne süsteem) seadmete testimise märkimata jätmine vastavasse laevaraamatusse või korralikult kinnitamata maandusjuhe.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Veeteede Ameti laevakontrolliinspektorite hinnangul vastab Byzantio kere tugevus klassifikatsiooniühingu Det Norske Veritase esitatud andmetele. Laevakontroll tuvastas, et laev on merekõlblik.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 8 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele