• OMX Baltic−0,26%293,54
  • OMX Riga−0,66%910,33
  • OMX Tallinn−0,23%1 959,76
  • OMX Vilnius−0,11%1 232,6
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,12%9 206,38
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,45
  • OMX Baltic−0,26%293,54
  • OMX Riga−0,66%910,33
  • OMX Tallinn−0,23%1 959,76
  • OMX Vilnius−0,11%1 232,6
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,12%9 206,38
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,45
  • 29.11.02, 17:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prantsuse ajakirjandus põhjustas tankeri erakorralise kontrolli Eestis

Praegu Muugal Greenpeace`i poolt piiratav tanker Byzantio on Prantsuse pressi väidetel väga halvas seisukorras.
Veeteede ameti andmetel pöördus seetõttu Eesti Prantsuse suursaatkond Prantsuse Vabariigi nimel Eesti võimude poole palvega, et kõnealust tankerit kontrollitaks.
Pöördumises juhtis Prantsuse Suursaatkond Eesti võimude tähelepanu, et pärast 50 000 tonni masuudi lastimist Tallinnas suundub Byzantio Aasia poole marsruudil, mis kulgeks Prantsuse rannikut mööda.
Seoses sellega kontrollis Veeteede Amet laeva erakorraliselt 28. novembri hommikul. Kontrolli käigus leiti laeval mõned puudused. Need võisid peamiselt olla tekkinud pärast viimast laeva ülevaatust 19. novembril 2002. a Rotterdamis, nagu näiteks GMDSS (merehäda- ja ohutuse ülemaailmne süsteem) seadmete testimise märkimata jätmine vastavasse laevaraamatusse või korralikult kinnitamata maandusjuhe.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Veeteede Ameti laevakontrolliinspektorite hinnangul vastab Byzantio kere tugevus klassifikatsiooniühingu Det Norske Veritase esitatud andmetele. Laevakontroll tuvastas, et laev on merekõlblik.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele