• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,77
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,77
  • 05.12.02, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbijakaitseamet kogus trahvidena 300 000 krooni

Tarbijakaitseamet kontrollis septembri- ja oktoobrikuus kokku 693 kaubandus- ja teenindusettevõtet, kontrollimise põhjal määrati rahatrahve 311 585 krooni ulatuses 142 õigusrikkujale.
Tarbijad esitasid 312 avaldust, sh kaubanduse kohta 164 (52,5% üldarvust), millest 99 oli seotud tööstuskaupadega (jalatsid 19; kodutehnika 10; kütused ja määrdeained 6; rõivad ja muud tekstiiltooted 5; telefonid 5 jne). Toidukaupu puudutas 23 avaldust (sh alkohoolsete jookide kohta 8).
Teenuste kohta laekus 139 pretensiooni (44,5% üldarvust), millest 11 oli seotud ehitusteenustega; 6 keemilise puhastusega; 6 elektritöödega; 5 aga telefoniteenustega. Muud avaldused jagunesid väga erinevate valdkondade vahel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Reklaami kohta laekus 9 avaldust, millest 3 puudutas eksitavat reklaami.
Tarbijakaitseameti info ja nõustamise telefonil 620 1707 selgitati 1734 tarbijale, kuidas kaitsta oma õigusi ning esitada pretensiooni teenuse või kauba müüjale. Kaupade ostuga kaasnenud arusaamatuste lahendamiseks pöördus infotelefonile 948 tarbijat. Valdavalt ei oldud rahul tööstuskaupade kvaliteediga (849), sealhulgas jalatsiprobleemidega pöörduti 137 korral. Tehnikakaupade garantiiga pöördus ametisse 107 tarbijat. Toidukaupadega oli probleeme 99 juhul.
Teenustega seoses helistati 375 korral, kusjuures 63 tarbijal oli probleeme kommunaalteenustega (küte, vesi jm). Teenindusettevõtete tööd (autoteenindus, turism, remondi- ja ehitustööd jne) puudutas 272 kõnet.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 9 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele