Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Hansapank: kellelegi rahalist kahju tekkinud pole
Hansapanga kinnitusel pole kellelegi tekkinud öisest rünnakust rahalist kahju, kuigi ründajate saadetud kirjale jõudsid mõned kliendid reageerida.
?Mõned näited on olemas,? kommenteeris saadetud kirjale reageerimist Hansapanga suhtekorraldusjuht Ando Noormets. Tema sõnul kellelegi rahalist kahju tekkinud pole.
Noormets ütles, et Hansapank on tegelenud asjaga hommikutundidest saadik ja uurimisse on kaasatud politsei. Kirja said kliendid kätte kella 2 ja 3 vahel öösel ning mõned jõudsid sellele vastata. Kirja sisuks oli palve sisestada oma internetipanga paroolid.
Noormetsa sõnul võtsid isikud, kes sellise meili said, pangaga ise ühendust. Klientidelt sai pank info sellise rünnaku kohta. Ta lisas, et et pank on klientidele tänulik info eest.
Noormetsa sõnul oli moodus, kuidas klientidele läheneti selline, mis ei ole pangale omane. Pank informeerib tavaliselt muudatustest esmalt massiteabekanaleid, samuti ei sisaldu teates kirjavigu.
Noormets ütles, et sellise sisuga rünnak oli pangale esmakordne. Tema sõnul ei oma pank infot, kui suur võis olla kirja saanute ring.