• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tallinna Kaubamaja jätab töötajad teist aastat jõulupreemiata

    Tallinna Kaubamaja loobus kõigile ühtviisi jõulude puhul preemia maksmisest juba eelmisel aastal ega maksa seda ka tänavu.

    'Usun, et liigume paljude teiste ettevõtetega ühes suunas,' sõnas ettevõtte personalidirektor Janika Kuusik.
    Küll premeeritakse aasta lõpus viiendikku parimatest töötajatest aastapreemiaga, mille suurus on sel aastal kõigi premeeritavate jaoks ühesugune ja jääb teenindaja poole keskmise kuupalga suurusjärku.
    'Juhid teevad selles osas oma meeskondades valikuid väga hoolikalt ja esitavad iga parimate hulka valitu puhul ka personaalse põhjenduse, mis trükitakse ära meie siselehes - nii on kõigile selge, mille poole püüelda, et järgmisel korral samuti tunnustuse osaliseks saada,' kommenteeris Kuusik.
    Aasta jooksul maksab Kaubamaja töötajatele lisaks põhipalgale ka lisatasusid vastavalt töös saavutatud mõõdetavatele tulemustele. Ka neid lisatasusid nimetavad inimesed kõnekeeles sageli preemiaks, kuid Kuusiku sõnul on siin siiski tegemist ühe komponendiga meie palgasüsteemist.
    Preemiaid on aasta jooksul võimalik töötajatele maksta eriliselt tubli tegutsemise eest mingis olukorras, ootuspärasest suurema panustamise eest jne. 'Leian, et premeerimise mõte selles ongi, et erilist esile tõsta, seega ei peaks ta muutuma organisatsiooni elus liialt igapäevaseks nähtuseks,' rääkis Kuusik.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
PayPal lükkas Pinteresti ostujutud ümber
PayPal teatas, et vastupidiselt kuulujuttudele ei plaani ta osta sotsiaalmeediaettevõtet Pinterest.
PayPal teatas, et vastupidiselt kuulujuttudele ei plaani ta osta sotsiaalmeediaettevõtet Pinterest.
Soome president kohtub reedel Putiniga
Pärast Soome presidendi Sauli Niinistö tänast kohtumist NATO peasekretäri Jens Stoltenbergiga andis presidendi kantselei teada, et reedel kohtub Niinistö Moskvas Venemaa presidendi Vladimir Putiniga.
Pärast Soome presidendi Sauli Niinistö tänast kohtumist NATO peasekretäri Jens Stoltenbergiga andis presidendi kantselei teada, et reedel kohtub Niinistö Moskvas Venemaa presidendi Vladimir Putiniga.
Reklaamiagentuuride TOPi võitja: eelmise aasta eesmärk oli püsimajäämine
Vaatamata sellele, et eelmine aasta oli reklaamiagentuur Tanki jaoks täis katsumusi ning vajati ka riigiabi, platseerus ettevõte aasta edukaimate reklaamiagentuuride pingereas esikohale.
Vaatamata sellele, et eelmine aasta oli reklaamiagentuur Tanki jaoks täis katsumusi ning vajati ka riigiabi, platseerus ettevõte aasta edukaimate reklaamiagentuuride pingereas esikohale.