• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,03%39 795,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,32
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,03%39 795,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,32
  • 30.01.03, 09:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SLÕL: Autoostja reklaami ohvriks

Õnge läinud autoostja süüdistab firmat Viking Motors eksitavas ja ebaeetilises reklaamis.
Uue Opeli ostnud pere jäi ilma väljapakutud reisist, kuna firma põhjendas, et juba 6000kroonise soodustuse saanud autoostja reisi ei saa, kirjutab SL Õhtuleht.
Detsembris ja jaanuaris kutsus Viking Motors inimesi Opelit ostma ja lubas, et iga ostja saab Wris Toursi reisi kahele Kanaaridele.
«Muidugi ei hakka inimene autot ainult reisi pärast ostma. Soov oli juba varem olemas, aga reklaam kallutas meie valikut. Tallinnas pakub Opeleid kaks firmat ja just selle reklaami mõjul eelistasime Viking Motorsit,» räägib Merike oma pensionäridest vanemate autoostust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ost vormistati jaanuari algul. Kui Merike pärast sissemaksu reisi järele pärima läks, sai ta ebamääraseid vastuseid: alates sellest, et kampaania puudutas vaid detsembrikuu ostjaid, ja siis teatati, et pakkumine kehtib tegelikult ainult täishinna eest ostetud autodele.
«Aga me polnud mingit allahindlust küsinudki ja kõik detsembris pakutud autode hinnad olid mõneprotsendilise soodustusega. Tundub, et vaatamata reklaamile puudus reaalne võimalus saada reisi Kanaaridele,» arvab Merike.
Nii Merikese kui ka tema ema Õie sõnul ei selgitanud automüüja neile, et juhul kui saadakse mõni lisasoodustus, siis reisi ei saa.
«Ma ei saa aru... Reklaam, mis lubab igale Opeli ostjale tasuta reisi, kestab ka täna ikka edasi ja mitte kuskilt ei loe välja, et seal veel mingid nüansid on,» imestab ta.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele