• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 18.02.03, 08:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Rävala ja Pärnu maantee vahele võib tulla tunnel

Tallinna Süda tänava kvartali detailplaneering näeb ette Rävala puiestee pikendamise Pärnu maanteeni, kuhu linn kaalub ka tunneli ehitamist.
?Linna üldplaan näeb ette Rävala puiestee ja Pärnu maantee ühendamise. See on põhimõtteline otsus ? mismoodi see tehniliselt teoks saab, on alles arutlusel,? kinnitas linna peaarhitekt Arvo Rikkinen Eesti Päevalehele.
Linna tellimusel tegeleb Pärnu maantee, Sakala, Kentmanni, Tatari ja Süda tänava vahelise maa-ala detailplaneeringu koostamisega arhitektuuribüroo Koot ja Koot. Reedel tutvustasid arhitektid Rävala puiestee pikenduse liiklusskeeme linnaametnikele. ?Valmistasime ette neli põhimõtteliselt erinevat lahendust. Lisaks veel alavariante ? kokku 11 liiklusskeemi, mille vahel peaks linn valiku tegema,? rääkis arhitekt Margus Koot.
Peale arhitektide pakutud võimaluste tõusis reedel arutlusteemaks idee viia Rävala puiestee läbimurde kohas maa alla. Tunneli on oma südameasjaks võtnud ka geoloogiaprofessor Rein Einasto.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Professori sõnul on läbimurret Rävala puiesteelt Pärnu maanteeni kindlasti vaja, kuid tihe maapealne liiklus ei häiriks mitte ainult kohalikku elukeskkonda, vaid ka õpet muusikaakadeemias ning selle vastas valmivas muusikakeskkoolis.
?Mina isiklikult pean tunneli ehitamist ebapraktiliseks. See võtab tegelikult rohkem maad ära kui suvaline lai tee. Võitu annab aga vähe,? nentis Margus Koot.
Arvo Rikkineni kinnitusel on linn siiski arhitektidelt lisaks tellinud ka tunneliga liiklusskeemide variandid.
?Linna liiklusspetsialistid hindavad tunneli-mõtet küllalt heaks. Sellel kohal on ka pinnas ja profiil tunneli ehitamise jaoks soodsad. Kui ei tule tunnelit, siis tuleb tee alla ilmselt maa-alune parkla,? rääkis Rikkinen.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele