Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Viirusturundus levib nagu gripp

    Viral ehk viirusturundus on informatsiooni levitamisemoodus, kus info levitajateks on lugejad-nägijad, sellest ka nimetus ? info levib viiruslikult temaga kokkupuudet omanud isikute kaudu. Mida aktiivsem on info vastuvõtja, seda suuremas ulatuses viirus levib. Igapäevane viirusturunduslik nähtus on tasuta meilikeskondadele lisatud reklaamid (hot.ee, mail.ee. yahoo.com). Selline poolvägisi reklaamide lisamine toimub vastastikkusel vaikival kokkuleppel ? üks osapooltest saab tasuta meilikontot omada, teine pool aga on vastutasuks tasuta reklaami levitajaks.
    Tegemist on väga tõhusa turundusvahendiga ? e-maili kampaania juba iseenesest on väga efektiive kulude suhtes. Leides e-mailile edasi levitamiseks piisava motivaatori, siis esialgne panus ja efektiivsus suurenevad kordades või lausa kümnetes kordades.
    Suure tõenäosusega on enamus antud artikli lugejaid saanud meile all-maailma teemaliste matemaatika ülesannetega või muidu lõbusaid Keskerakonna teemalisi nalju.
    E-maili või SMS?i vaimukused levivad uskumatult laialdaselt, ilma et keegi peaks levitamise eest auhindu või muid boonuseid pakkuma. Seda tasub kõrva taha panna ja miks mitte üritada turunduslikel eesmärkidel midagi teravmeelset oma firma kohta levitada. Eneseirooniaks on muidugi vaja keskmisest suuremat julgust ja huumorisoone olemasolu. Paljude Eesti avalike suhete õpetajategi lemmik soovitus firma tuntuse saavutamise koha pealt kõlab järgmiselt ? mõelge välja, rääkige, levitage oma firmast positiivseid storisid. Miks mitte teha seda juba vaimukalt?
    Kuigi raha turunduses pole kunagi nii palju kui vaja oleks, siis see lausa kohustab olema loovam. Oma kreatiivsust tuleb näidata ja osata ka oma ideid kaitsta. Turundaja kapital on tema loovus ja usk sellesse.
    MTV kasutas oma 2001 aasta jõulukampaanias viirusturundust jõulu-teemaliste e-kaartide levitamisel, eesmärgiga tõsta brandi tuntust nii MTV vaatajate kui ka mittevaatajate hulgas. Kampaania kestis kolm kuud ning tulemusi kokku võttes selgus, et MTV poolt saadetud elektroonilist jõulukaarti klikkis 285 tuhat inimest, kuid kokku vaatas kaarti 6,6 miljonit. Viirus levitas ennast 23 kordselt! Kuid kampaania läbiviijad hindasid numbritest kõrgemalt fakti, et 2002 suvi teadsid ja mäletasid veel paljud MTV vaatajad seda kaarti. Arvude keeles ? kui näiteks MTV panustas hüpoteetiliselt ühe kontakti saamiseks 100 krooni, siis kampaania lõppedes oli kontakti hind 4,3 krooni.
  • Hetkel kuum
Raivo Hein: sotsid valetavad alati, aga jõudu neile Tallinnas! Vene- ja Savisaare-aegsetel lahendustel olgu lõpp
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kaevandussektoris hakkas käärima kümnendi tehing
Kaevandushiiu BHP täna tehtud 31 miljardi naelane ülevõtupakkumine teisele kaevandushiiglasele Anglo American tähendab kaevandussektorile selle kümnendi suurimat tehingut ja uue vaseturu liidri sündi.
Kaevandushiiu BHP täna tehtud 31 miljardi naelane ülevõtupakkumine teisele kaevandushiiglasele Anglo American tähendab kaevandussektorile selle kümnendi suurimat tehingut ja uue vaseturu liidri sündi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Raadiohommikus: järeldused, mida investor peaks tegema tulemuste nädalast
Võtame börsivaatleja ja investori Aivar Õepa kaasabil kokku suure tulemuste nädala ookeani taga. Milliste ettevõtete tulemused vastasid turgude ootustele, millised valmistasid pettumise ja kuidas tuleks investoritel saadud info valguses oma portfelle sättida? Mis ootab ees suure seitsmiku aktsiaid?
Võtame börsivaatleja ja investori Aivar Õepa kaasabil kokku suure tulemuste nädala ookeani taga. Milliste ettevõtete tulemused vastasid turgude ootustele, millised valmistasid pettumise ja kuidas tuleks investoritel saadud info valguses oma portfelle sättida? Mis ootab ees suure seitsmiku aktsiaid?
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.