Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Viirusturundus levib nagu gripp

    Viral ehk viirusturundus on informatsiooni levitamisemoodus, kus info levitajateks on lugejad-nägijad, sellest ka nimetus ? info levib viiruslikult temaga kokkupuudet omanud isikute kaudu. Mida aktiivsem on info vastuvõtja, seda suuremas ulatuses viirus levib. Igapäevane viirusturunduslik nähtus on tasuta meilikeskondadele lisatud reklaamid (hot.ee, mail.ee. yahoo.com). Selline poolvägisi reklaamide lisamine toimub vastastikkusel vaikival kokkuleppel ? üks osapooltest saab tasuta meilikontot omada, teine pool aga on vastutasuks tasuta reklaami levitajaks.
    Tegemist on väga tõhusa turundusvahendiga ? e-maili kampaania juba iseenesest on väga efektiive kulude suhtes. Leides e-mailile edasi levitamiseks piisava motivaatori, siis esialgne panus ja efektiivsus suurenevad kordades või lausa kümnetes kordades.
    Suure tõenäosusega on enamus antud artikli lugejaid saanud meile all-maailma teemaliste matemaatika ülesannetega või muidu lõbusaid Keskerakonna teemalisi nalju.
    E-maili või SMS?i vaimukused levivad uskumatult laialdaselt, ilma et keegi peaks levitamise eest auhindu või muid boonuseid pakkuma. Seda tasub kõrva taha panna ja miks mitte üritada turunduslikel eesmärkidel midagi teravmeelset oma firma kohta levitada. Eneseirooniaks on muidugi vaja keskmisest suuremat julgust ja huumorisoone olemasolu. Paljude Eesti avalike suhete õpetajategi lemmik soovitus firma tuntuse saavutamise koha pealt kõlab järgmiselt ? mõelge välja, rääkige, levitage oma firmast positiivseid storisid. Miks mitte teha seda juba vaimukalt?
    Kuigi raha turunduses pole kunagi nii palju kui vaja oleks, siis see lausa kohustab olema loovam. Oma kreatiivsust tuleb näidata ja osata ka oma ideid kaitsta. Turundaja kapital on tema loovus ja usk sellesse.
    MTV kasutas oma 2001 aasta jõulukampaanias viirusturundust jõulu-teemaliste e-kaartide levitamisel, eesmärgiga tõsta brandi tuntust nii MTV vaatajate kui ka mittevaatajate hulgas. Kampaania kestis kolm kuud ning tulemusi kokku võttes selgus, et MTV poolt saadetud elektroonilist jõulukaarti klikkis 285 tuhat inimest, kuid kokku vaatas kaarti 6,6 miljonit. Viirus levitas ennast 23 kordselt! Kuid kampaania läbiviijad hindasid numbritest kõrgemalt fakti, et 2002 suvi teadsid ja mäletasid veel paljud MTV vaatajad seda kaarti. Arvude keeles ? kui näiteks MTV panustas hüpoteetiliselt ühe kontakti saamiseks 100 krooni, siis kampaania lõppedes oli kontakti hind 4,3 krooni.
  • Hetkel kuum
Andrus Alber: pensionid kasvavad, kui riik paneb jõude seisva raha tööle
Eesti pensionisüsteemi jätkusuutlikumaks rahastamiseks tuleb hakata pikemalt investeerima ja pensionitena tulevikus osaliselt välja maksma töötukassa reserve, soovitab Finora Panga kaasasutaja Andrus Alber arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti pensionisüsteemi jätkusuutlikumaks rahastamiseks tuleb hakata pikemalt investeerima ja pensionitena tulevikus osaliselt välja maksma töötukassa reserve, soovitab Finora Panga kaasasutaja Andrus Alber arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Hotellid: turistid tulevad vaikselt tagasi, aga piisavalt palju raha ei saa neilt veel küsida
Turistid tulevad vaikselt Eestisse tagasi ja hotellide käive on taastunud kriisieelsele tasemele, kuid hotellide juhid tõdevad, et nad pole saanud hindu tõsta piisavalt, et see kataks aina suurenevaid kulusid. Tulevast suvest sõltub palju, sest rahapuhvrid on hotellidel koroonakriisis kokku kuivanud.
Turistid tulevad vaikselt Eestisse tagasi ja hotellide käive on taastunud kriisieelsele tasemele, kuid hotellide juhid tõdevad, et nad pole saanud hindu tõsta piisavalt, et see kataks aina suurenevaid kulusid. Tulevast suvest sõltub palju, sest rahapuhvrid on hotellidel koroonakriisis kokku kuivanud.
Tallinna Vee kasumist haihtus veerand Aastane marginaal kukkus pooleks
Viimases kvartalis kukkus Tallinna Vee puhaskasum veerandi võrra, kuid käivet suutis ettevõte kasvatada. Analüütikud ootasid viimasest kvartalist tükk maad suuremat kasumit.
Viimases kvartalis kukkus Tallinna Vee puhaskasum veerandi võrra, kuid käivet suutis ettevõte kasvatada. Analüütikud ootasid viimasest kvartalist tükk maad suuremat kasumit.
Reaalajas börsiinfo
Rakvere gasell: suvel jooksevad kliendid meid pikali
Metsa- ja aiatehnikat müüv Forestplus jõudis 2022. aastal esmakordselt Äripäeva kiiresti kasvavate ettevõtete ehk Gaselli TOPi. "Ma olen sellest unistanud," tunnistab ettevõtte omanik Riin Sats.
Metsa- ja aiatehnikat müüv Forestplus jõudis 2022. aastal esmakordselt Äripäeva kiiresti kasvavate ettevõtete ehk Gaselli TOPi. "Ma olen sellest unistanud," tunnistab ettevõtte omanik Riin Sats.
Lillepoe juht seljatas riigikohtus maksu- ja tolliameti
Juhatuse liige sai riigikohtus võidu maksu- ja tolliameti üle ja pääses isiklikust vastutusest ettevõtte maksuvõla eest, kuigi kaks esimest kohtuastet jätsid ettevõtja kaebuse rahuldamata.
Juhatuse liige sai riigikohtus võidu maksu- ja tolliameti üle ja pääses isiklikust vastutusest ettevõtte maksuvõla eest, kuigi kaks esimest kohtuastet jätsid ettevõtja kaebuse rahuldamata.
“Äripäev eetris”: Scholz tegi end tankidega veiderdamisega lolliks
Pikk venitamine ukrainlastele tankide lubamisel on teinud lolliks eelkõige Saksa liidukantsleri Olaf Scholzi enese, kuid sakslaste suhtes on tekkinud skepsis, kas nende peale saab üldse loota, leidsid ajakirjanikud saates “Äripäev eetris”.
Pikk venitamine ukrainlastele tankide lubamisel on teinud lolliks eelkõige Saksa liidukantsleri Olaf Scholzi enese, kuid sakslaste suhtes on tekkinud skepsis, kas nende peale saab üldse loota, leidsid ajakirjanikud saates “Äripäev eetris”.
Venemaa töötlemata puidu eksport kukkus 70%
Venemaa ümarpuidu eksport kukkus eelmisel aastal umbes 70% võrra, 3,5–3,8 miljoni kuupmeetrini, kirjutas Venemaa väljaanne Kommersant.
Venemaa ümarpuidu eksport kukkus eelmisel aastal umbes 70% võrra, 3,5–3,8 miljoni kuupmeetrini, kirjutas Venemaa väljaanne Kommersant.

Olulisemad uudised

Komisjon algatas Eesti suhtes viis rikkumismenetlust
Eestil on aega kaks kuud, et vastata viiele Euroopa Komisjoni etteheitele, millest üks puudutab vaenukõne reguleerimise õigusnorme.
Eestil on aega kaks kuud, et vastata viiele Euroopa Komisjoni etteheitele, millest üks puudutab vaenukõne reguleerimise õigusnorme.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.