• OMX Baltic−0,12%319,55
  • OMX Riga0,61%976,41
  • OMX Tallinn−0,31%2 226,07
  • OMX Vilnius0,33%1 512,01
  • S&P 5000,66%7 773,95
  • DOW 300,18%51 267,9
  • Nasdaq 1,05%27 477,31
  • FTSE 1000,82%10 584,36
  • Nikkei 2251,05%70 683,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%96,58
  • OMX Baltic−0,12%319,55
  • OMX Riga0,61%976,41
  • OMX Tallinn−0,31%2 226,07
  • OMX Vilnius0,33%1 512,01
  • S&P 5000,66%7 773,95
  • DOW 300,18%51 267,9
  • Nasdaq 1,05%27 477,31
  • FTSE 1000,82%10 584,36
  • Nikkei 2251,05%70 683,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%96,58
Riigikogus oli täna esimesel lugemisel tulumaksuseaduse muudatusi sisaldav eelnõu, mis näeb ette tulumaksumäära langetamist kuni 20 protsendini.
Rahandusministeeriumi teatel näeb eelnõu ette järgneva kolme aasta jooksul tulumaksumäära langetamise kuni 20 protsendini ja maksuvaba tulu järk-järgulise tõstmise 1000 kroonilt 2000 kroonini kuus.
Muudatuste ajakava on järgmine:
2004. aastast tõuseb tulumaksuvaba miinimum 1400 kroonini kalendrikuus ehk 16 800 kroonini aastas ja tulumaksu määr langeb 24 protsendini;

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele