• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,8%6 652,83
  • DOW 300,58%46 285,72
  • Nasdaq 1,17%22 521,65
  • FTSE 1000,33%9 239,21
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,97
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,8%6 652,83
  • DOW 300,58%46 285,72
  • Nasdaq 1,17%22 521,65
  • FTSE 1000,33%9 239,21
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,97
  • 24.10.03, 12:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soome kaubalaevade keskmine vanus ELi kõrgeim

Samal ajal kui ELi riikide kaubalaevastik on aastakümne algusest 10% kasvanud, on Soome lipu alla tulnud vaid mõni üksik uus alus.
Kauppalehti kirjutab, et läinud aastal oli ELi riikide laevafirmadel ehitamisel 1065 uut alust. Kaubalaevade keskmine vanus ELis on alanenud 12 aastale, samas kui Soomes on see keskmiselt 20 aastat.
Peamisi põhjusi on riikide erinevad tugimeetmed, mis on sundinud Soome laevafirmasid oma alused teiste riikide lipu all registreerima. Soome kaubalaevade osakaal Soomest kaupade transportimisel välisriikidesse on kahanenud 34 protsendile, samas kui see eelmise kümnendi lõpul oli 40-50%, kirjutab leht.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele