Ettevõtted, kus töötajatel on palju lapsi, leiavad üldjuhul ka võimaluse korraldada lastele eraldi jõulupidu. Rikkamad firmad korraldavad töötajatele ja lastele eraldi jõulupeo. Need, kellel raha vähem, üritavad ühe hoobiga lüüa kaks kärbest.
Radiolinja Eesti suhtekorraldusjuhi Helena Lõhmuse sõnul ollakse Radiolinjas seisukohal, et mõistlik on teha pigem üks ja hästi ette valmistatud üritus lastele, kui et lapsed on vanematega kaasas firmapidudel, mida täidab kaastöötajatega suhtlemine, mõnus õllejoomine ja öine tantsutrall.
Radiolinjas on valdavalt noored töötajad ja nende peredes lapsed väikesed. Möödunud aasta jõulude paiku oli Radiolinja pisipere enam kui 150-liikmeline. Radiolinjal on kujunenud traditsiooniks korraldada lastele jõulupidu, mis on mõeldud tõepoolest ainult lastele ning vanematel on sellel peol pigem saatja roll. Näiteks kutsub Radiolinja jõulude ajal oma töötajate pisipere vaatama mõnda jõuluteemalist lastetendust. Pärast etendust tuleb lastele pai tegema jõuluvana, iga last peetakse meeles kommikotiga.
Lastesõbraliku firmana tuntud Avita turundusjuhi Anneli Veskimäe väitel laste jõulupidu kui niisugust pole juba aastaid toimunud, sest pole peoealisi lapsi. Lasteaias ja algklassides käivaid lapsi on hetkel väga vähe. (aga iive tõuseb, 2000?2002 sündis Avitasse kuus last). Küll aga leiavad lapsed (ka suuremad) alati oma kingid jõulude ajal Avita kuuse alt.
Avitas on kokku 32 alla 18aastast last. Jõulude paiku on kirjastuses meeletult pingelised päevad ja suurt meelelahutusprogrammi organiseerida pole aega ja ei ole ka nõudmist selle järele. Laste kingituste koha pealt saavad lapsevanemad sõna sekka öelda. Üle-eelmisel aastal olid küll ainult kommid (30 kr), kuid eelmisel aastal olid lisaks kommidele ka pehmed värvilised kaisupadjad, igaüks ise nägu. Kingitus maksis umbes 50 krooni.
Seotud lood
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.
Enimloetud
1
Omanik: “Ei ole kantimine!”
4
Võttis dividendi 25 miljonit
6
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Hetkel kuum
![Saneerimisnõustaja hinnangul on kinnitusvahendite hulgi- ja jaemüügiga tegelev Janere maksejõuetu ning ettevõtte tegevus viidi uue ettevõtte alla. Janere omaniku sõnul ei tegele ta mingi kantimisega.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=c6dcfcae-7d46-508f-b14c-f44602bef15f&width=3840&q=70)
Omanik: “Ei ole kantimine!”
![Soler & Palau esindaja Hilario Tome ja ETS NORDi juhatuse esimees Urmas Hiie.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=2bd8bfe9-ad4b-566f-abe6-5d2d84601360&width=3840&q=70)
“Meid on soovinud ära osta paljud ettevõtted”
![Napilt 17-aastaselt Hispaania koondises Euroopa meistriks tulnud Lamine Yamal Berliini olümpiastaadionil tiitlivõitu tähistamas.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=34f38a38-d679-549c-8cd6-2287caba1704&width=3840&q=70)
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Tagasi Äripäeva esilehele