Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Autoliisinguga tasuta abipakett

    Kui Hansapangal tegeleb teenusliisinguga Balti Autoliising ja Ühisliising pakub sama Budgeti kaudu, siis Sampo Liising pidi otsustama, kas investeerida hinnanguliselt 50 miljonit krooni konkurentsivõimelise tehnilise meeskonna moodustamisse või osta tehniline tugi mujalt sisse. Valik langes viimasele, koostööpartneriks valiti AVIS Eesti ja koostööprojekti nimeks sai SLT ehk Sampo Leasing Team.
    SLT on autoga seotud teenuste abipakett, mis aitab lahendada enamiku autoga tekkida võivaid probleeme ja mis kaasneb automaatselt kõigi alates 1. novembrist Sampo Liisingu kaudu soetatud autodega. Liisijatele SLT kliendikaardi lisandumine hinnaerinevust kaasa ei too. ?Öeldakse küll, et tasuta lõunaid ei ole olemas, kuid me olime lihtsalt sunnitud tõstma oma konkurentsivõimet Eesti tihedal liisinguturul,? lausus Sampo Liisingu sõidukiliisingu müügijuht Andres Puss.
    Tema sõnul käivad paljud inimesed autot ostes liisingufirmades samamoodi uurimas kui autopoodideski ja lojaalsust ühele konkreetsele pangale ei ole. Proovitakse siit ja sealt ning kus parasjagu soodsamaid tingimusi pakutakse, sinna jäädaksegi pidama. Eeskätt ettevõtete puhul, kel pole aega ja mõtetki ise oma autoparki hooldada ja kes vajaksid teenusliisingut, polnud Sampo Liisingul varem teistele liisingufirmadele midagi vastu panna.
    SLT pakett ei tähenda, et Sampo Liisingu klient saab homsest kaasa tasuta rehvivahetuse ja asendusauto, küll aga on kõik need teenused saadaval soodushindadega. Tasuta on 24 h hädaabi, kindlustusjuhtumite käsitlemine kindlustusfirmas, kütuse sooduskaart allahindlusega kuni 50 senti liitrilt ning nõustamine ja abi autoga seotud küsimustes. Seega, kui auto jääb tee peale ega tea, milles asi, või juhtub avarii, saab helistada asjatundjale, kes mure arvet esitamata ära kuulab ja annab kätte edasised tegutsemisjuhised. Kui hädasolija leiab, et oma jõududega hakkama ei saa, tuleb SLT nõustaja kohale ja aitab vajalikud paberid nõnda ära vormistada, et hiljem kindlustuses probleeme ei tekiks.
    AVIS Eesti liisinguosakonna juhataja Argo Rebane kinnitas, et uus teenus ei tähenda, et Sampo Liisingu kliendid saavad edaspidi AVISe hädaabitelefonile helistada ja kui neil n-ö oma autodest aega üle jääb, siis tegeldakse ka Sampo omadega. ?Selleks moodustatakse uus meeskond, mis hakkab tegelema vaid Sampo Liisingu autodega. AVISe täisteenindusliisingu meeskonnale see lisakoormust juurde ei too,? lausus Rebane.
  • Hetkel kuum
Statistikaamet vastab kriitikale: kuidas kujuneb elektrihinnaindeks?
Elektrihinnaindeksi arvutamist mõjutab ka riigipoolne sekkumine, muutust hinnaindeksis näeme peagi, selgitab statistikaameti juhtivanalüütik Lauri Veski vastukajana Äripäeva “Makromaania” uudiskirjale.
Elektrihinnaindeksi arvutamist mõjutab ka riigipoolne sekkumine, muutust hinnaindeksis näeme peagi, selgitab statistikaameti juhtivanalüütik Lauri Veski vastukajana Äripäeva “Makromaania” uudiskirjale.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon Musk on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon Musk on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.