Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Autoliisinguga tasuta abipakett
Kui Hansapangal tegeleb teenusliisinguga Balti Autoliising ja Ühisliising pakub sama Budgeti kaudu, siis Sampo Liising pidi otsustama, kas investeerida hinnanguliselt 50 miljonit krooni konkurentsivõimelise tehnilise meeskonna moodustamisse või osta tehniline tugi mujalt sisse. Valik langes viimasele, koostööpartneriks valiti AVIS Eesti ja koostööprojekti nimeks sai SLT ehk Sampo Leasing Team.
SLT on autoga seotud teenuste abipakett, mis aitab lahendada enamiku autoga tekkida võivaid probleeme ja mis kaasneb automaatselt kõigi alates 1. novembrist Sampo Liisingu kaudu soetatud autodega. Liisijatele SLT kliendikaardi lisandumine hinnaerinevust kaasa ei too. ?Öeldakse küll, et tasuta lõunaid ei ole olemas, kuid me olime lihtsalt sunnitud tõstma oma konkurentsivõimet Eesti tihedal liisinguturul,? lausus Sampo Liisingu sõidukiliisingu müügijuht Andres Puss.
Tema sõnul käivad paljud inimesed autot ostes liisingufirmades samamoodi uurimas kui autopoodideski ja lojaalsust ühele konkreetsele pangale ei ole. Proovitakse siit ja sealt ning kus parasjagu soodsamaid tingimusi pakutakse, sinna jäädaksegi pidama. Eeskätt ettevõtete puhul, kel pole aega ja mõtetki ise oma autoparki hooldada ja kes vajaksid teenusliisingut, polnud Sampo Liisingul varem teistele liisingufirmadele midagi vastu panna.
SLT pakett ei tähenda, et Sampo Liisingu klient saab homsest kaasa tasuta rehvivahetuse ja asendusauto, küll aga on kõik need teenused saadaval soodushindadega. Tasuta on 24 h hädaabi, kindlustusjuhtumite käsitlemine kindlustusfirmas, kütuse sooduskaart allahindlusega kuni 50 senti liitrilt ning nõustamine ja abi autoga seotud küsimustes. Seega, kui auto jääb tee peale ega tea, milles asi, või juhtub avarii, saab helistada asjatundjale, kes mure arvet esitamata ära kuulab ja annab kätte edasised tegutsemisjuhised. Kui hädasolija leiab, et oma jõududega hakkama ei saa, tuleb SLT nõustaja kohale ja aitab vajalikud paberid nõnda ära vormistada, et hiljem kindlustuses probleeme ei tekiks.
AVIS Eesti liisinguosakonna juhataja Argo Rebane kinnitas, et uus teenus ei tähenda, et Sampo Liisingu kliendid saavad edaspidi AVISe hädaabitelefonile helistada ja kui neil n-ö oma autodest aega üle jääb, siis tegeldakse ka Sampo omadega. ?Selleks moodustatakse uus meeskond, mis hakkab tegelema vaid Sampo Liisingu autodega. AVISe täisteenindusliisingu meeskonnale see lisakoormust juurde ei too,? lausus Rebane.