• OMX Baltic0,54%308,7
  • OMX Riga0,07%871,01
  • OMX Tallinn−0,09%2 047,69
  • OMX Vilnius−0,01%1 213,48
  • S&P 5000,09%5 963,6
  • DOW 300,32%42 792,07
  • Nasdaq 0,02%19 215,46
  • FTSE 1000,23%8 719,45
  • Nikkei 2250,08%37 529,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,12
  • OMX Baltic0,54%308,7
  • OMX Riga0,07%871,01
  • OMX Tallinn−0,09%2 047,69
  • OMX Vilnius−0,01%1 213,48
  • S&P 5000,09%5 963,6
  • DOW 300,32%42 792,07
  • Nasdaq 0,02%19 215,46
  • FTSE 1000,23%8 719,45
  • Nikkei 2250,08%37 529,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,12
  • 04.11.03, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ma ei kannata vihma!

AGE Reklaamiagentuur valis parimaks reklaamiks Libero mähkmete telereklaami.
Beebitoodete juures ? nagu veel mõne müügiartikli juures ? on oluline, et toote ostja ei ole toote otsene tarbija. Aga tema käes on võti. Vahendeid valdava vahendaja mõjutamisest tuleb ka reeglipärane erinevus reklaamisõnumi edastamises: tavaliselt põhineb selline reklaam ratsionaalse seletuse edastamises (liiga tihti seotud hirmutamisega!), mille sõnum on järgmine: kui hoolid lapsest, siis osta meie toode!
Libero mähkmete telereklaamis on lähenetud teisiti. Haaratakse sarvist ka jonnakamal tarbijagrupil, kes ähvardustele ei allu. Siin edastatakse ostjale, st pereisale sõnum nii, et ta tabab toote kõige olemuslikuma väärtuse läbi samastumise tarbijaga, st beebiga: pereisa rahuldab looduslikus keskkonnas looduslikke vajadusi, samal ajal vihmast ligunedes. Tooteomadusi näidatakse hüperboolina, seejuures on seos ühtaegu relevantne ja vaimukas.
Visuaalset tarbijakasvatustööd saadab mõnus emotsionaalne biit (vana Eruptioni diskohitt ?I Can?t Stand The Rain?), mis muutub reklaamis üha olulisemaks ? ühest küljest see nagu polekski osa propagandast, teisalt aga suures osas tänu muusikale ehk meeleolu kujundajale sõnum pärale jõuabki.
Muidu jääks reklaam kuivaks.
Autor: Rebekka Lotman

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele