• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 04.11.03, 00:00

Ma ei kannata vihma!

AGE Reklaamiagentuur valis parimaks reklaamiks Libero mähkmete telereklaami.
Beebitoodete juures ? nagu veel mõne müügiartikli juures ? on oluline, et toote ostja ei ole toote otsene tarbija. Aga tema käes on võti. Vahendeid valdava vahendaja mõjutamisest tuleb ka reeglipärane erinevus reklaamisõnumi edastamises: tavaliselt põhineb selline reklaam ratsionaalse seletuse edastamises (liiga tihti seotud hirmutamisega!), mille sõnum on järgmine: kui hoolid lapsest, siis osta meie toode!
Libero mähkmete telereklaamis on lähenetud teisiti. Haaratakse sarvist ka jonnakamal tarbijagrupil, kes ähvardustele ei allu. Siin edastatakse ostjale, st pereisale sõnum nii, et ta tabab toote kõige olemuslikuma väärtuse läbi samastumise tarbijaga, st beebiga: pereisa rahuldab looduslikus keskkonnas looduslikke vajadusi, samal ajal vihmast ligunedes. Tooteomadusi näidatakse hüperboolina, seejuures on seos ühtaegu relevantne ja vaimukas.
Visuaalset tarbijakasvatustööd saadab mõnus emotsionaalne biit (vana Eruptioni diskohitt ?I Can?t Stand The Rain?), mis muutub reklaamis üha olulisemaks ? ühest küljest see nagu polekski osa propagandast, teisalt aga suures osas tänu muusikale ehk meeleolu kujundajale sõnum pärale jõuabki.
Muidu jääks reklaam kuivaks.
Autor: Rebekka Lotman

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele