• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 04.11.03, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ma ei kannata vihma!

AGE Reklaamiagentuur valis parimaks reklaamiks Libero mähkmete telereklaami.
Beebitoodete juures ? nagu veel mõne müügiartikli juures ? on oluline, et toote ostja ei ole toote otsene tarbija. Aga tema käes on võti. Vahendeid valdava vahendaja mõjutamisest tuleb ka reeglipärane erinevus reklaamisõnumi edastamises: tavaliselt põhineb selline reklaam ratsionaalse seletuse edastamises (liiga tihti seotud hirmutamisega!), mille sõnum on järgmine: kui hoolid lapsest, siis osta meie toode!
Libero mähkmete telereklaamis on lähenetud teisiti. Haaratakse sarvist ka jonnakamal tarbijagrupil, kes ähvardustele ei allu. Siin edastatakse ostjale, st pereisale sõnum nii, et ta tabab toote kõige olemuslikuma väärtuse läbi samastumise tarbijaga, st beebiga: pereisa rahuldab looduslikus keskkonnas looduslikke vajadusi, samal ajal vihmast ligunedes. Tooteomadusi näidatakse hüperboolina, seejuures on seos ühtaegu relevantne ja vaimukas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Visuaalset tarbijakasvatustööd saadab mõnus emotsionaalne biit (vana Eruptioni diskohitt ?I Can?t Stand The Rain?), mis muutub reklaamis üha olulisemaks ? ühest küljest see nagu polekski osa propagandast, teisalt aga suures osas tänu muusikale ehk meeleolu kujundajale sõnum pärale jõuabki.
Muidu jääks reklaam kuivaks.
Autor: Rebekka Lotman

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 4 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele