AGE Reklaamiagentuur valis parimaks reklaamiks Libero mähkmete telereklaami.
Beebitoodete juures ? nagu veel mõne müügiartikli juures ? on oluline, et toote ostja ei ole toote otsene tarbija. Aga tema käes on võti. Vahendeid valdava vahendaja mõjutamisest tuleb ka reeglipärane erinevus reklaamisõnumi edastamises: tavaliselt põhineb selline reklaam ratsionaalse seletuse edastamises (liiga tihti seotud hirmutamisega!), mille sõnum on järgmine: kui hoolid lapsest, siis osta meie toode!
Libero mähkmete telereklaamis on lähenetud teisiti. Haaratakse sarvist ka jonnakamal tarbijagrupil, kes ähvardustele ei allu. Siin edastatakse ostjale, st pereisale sõnum nii, et ta tabab toote kõige olemuslikuma väärtuse läbi samastumise tarbijaga, st beebiga: pereisa rahuldab looduslikus keskkonnas looduslikke vajadusi, samal ajal vihmast ligunedes. Tooteomadusi näidatakse hüperboolina, seejuures on seos ühtaegu relevantne ja vaimukas.
Visuaalset tarbijakasvatustööd saadab mõnus emotsionaalne biit (vana Eruptioni diskohitt ?I Can?t Stand The Rain?), mis muutub reklaamis üha olulisemaks ? ühest küljest see nagu polekski osa propagandast, teisalt aga suures osas tänu muusikale ehk meeleolu kujundajale sõnum pärale jõuabki.
Muidu jääks reklaam kuivaks.
Autor: Rebekka Lotman
Seotud lood
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.
Enimloetud
1
Omanik: “Ei ole kantimine!”
4
Võttis dividendi 25 miljonit
6
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Hetkel kuum
![Saneerimisnõustaja hinnangul on kinnitusvahendite hulgi- ja jaemüügiga tegelev Janere maksejõuetu ning ettevõtte tegevus viidi uue ettevõtte alla. Janere omaniku sõnul ei tegele ta mingi kantimisega.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=c6dcfcae-7d46-508f-b14c-f44602bef15f&width=3840&q=70)
Omanik: “Ei ole kantimine!”
![Soler & Palau esindaja Hilario Tome ja ETS NORDi juhatuse esimees Urmas Hiie.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=2bd8bfe9-ad4b-566f-abe6-5d2d84601360&width=3840&q=70)
“Meid on soovinud ära osta paljud ettevõtted”
![Napilt 17-aastaselt Hispaania koondises Euroopa meistriks tulnud Lamine Yamal Berliini olümpiastaadionil tiitlivõitu tähistamas.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=34f38a38-d679-549c-8cd6-2287caba1704&width=3840&q=70)
Kuidas kollektiivne kujutlusvõime jalgpallis pankrotistus
Tagasi Äripäeva esilehele