Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ma ei kannata vihma!
AGE Reklaamiagentuur valis parimaks reklaamiks Libero mähkmete telereklaami.
Beebitoodete juures ? nagu veel mõne müügiartikli juures ? on oluline, et toote ostja ei ole toote otsene tarbija. Aga tema käes on võti. Vahendeid valdava vahendaja mõjutamisest tuleb ka reeglipärane erinevus reklaamisõnumi edastamises: tavaliselt põhineb selline reklaam ratsionaalse seletuse edastamises (liiga tihti seotud hirmutamisega!), mille sõnum on järgmine: kui hoolid lapsest, siis osta meie toode!
Libero mähkmete telereklaamis on lähenetud teisiti. Haaratakse sarvist ka jonnakamal tarbijagrupil, kes ähvardustele ei allu. Siin edastatakse ostjale, st pereisale sõnum nii, et ta tabab toote kõige olemuslikuma väärtuse läbi samastumise tarbijaga, st beebiga: pereisa rahuldab looduslikus keskkonnas looduslikke vajadusi, samal ajal vihmast ligunedes. Tooteomadusi näidatakse hüperboolina, seejuures on seos ühtaegu relevantne ja vaimukas.
Visuaalset tarbijakasvatustööd saadab mõnus emotsionaalne biit (vana Eruptioni diskohitt ?I Can?t Stand The Rain?), mis muutub reklaamis üha olulisemaks ? ühest küljest see nagu polekski osa propagandast, teisalt aga suures osas tänu muusikale ehk meeleolu kujundajale sõnum pärale jõuabki.