• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,76
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,76
  • 04.11.03, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volkswagen uuendas väikekaubikut

Uus Caddy on esimene tarbesõiduk, mille Volkswagen ehitas iseseisvalt ja teistest autofirmadest sõltumatult. Caddy valmistamisel kasutatakse 50 ulatuses kas sõiduauto Golf 5 või mahtuniversaali Touran osi. Caddy esiots sarnaneb Touraniga, kuid uue kaubiku sisemus on iseseisev ja omapärane.
Volkswagen Caddy on saadaval nii mahtuniversaali kui väikese kaubabussina. Auto on mõõtudelt kasvanud ja suudab kanda 750 kilogrammi kaupa. Kaubaruumi on uuel bussil 3,2 m³, see on 300 liitrit rohkem kui eelkäijal.
Mahtuniversaali mahub kuni seitse istet, kui istmed alla voltida, jääb bussi kaubaruumi 2305 liitrit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mootoreid saab valida nelja erineva seast ? kaks bensiini, kaks diisliga liikuvat.
Eestisse jõuab uus Caddy Saksa Auto reklaamijuhi Reigo Kuivjõgi sõnul uue aasta alguses. Hinnaklass ei ole veel selgunud, kuid vana mudeliga võrreldes, mille hind algab alates 157 900 kroonist, olulist kõikumist ei tohiks tulla.
Autor: ÄP

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 13 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele