• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 07.11.03, 17:16

Kuum suvi tõstis Carlsbergi kvartalikasumit

Kuum suvi ja kahanenud intressimaksed tõstsid õlletootja Carlsbergi puhaskasumit kolmandas kvartalis 20%, kirjutas uudisteagentuur Dow Jones.
Taanimaa suurima õlletootja kvartalikasum ulatus 586 mln Taani kroonini (1,23 mld kroonini).
Finantskulud kahanesid tänu vähenenud intressmaksetele möödunud aasta 163 mln Taani kroonilt 73 mln Taani kroonini.
Õlle ja karastusjookide 4% kasvanud tootmismaht kergitas Carlsbergi käibe 9,86 mld Taani kroonini ehk 5% võrra.
Õllekompanii säilitas oma 2003. aasta kasumiprognoosi. Carlsberg Breweries kasum peaks kasvama võrreldes 2002. aastaga 15% ning Carlsbergi enda kasum kukkuma 10% võrra.
?Kasum oli oodatust parem ning nad säilitasid oma selle aasta kasumiprognoosi,? ütles Lars Rasmussen Jyske Bank`st. Kuid ta lisas, et peamised probleemid pole kadunud. ?Kompanii tegevus läheb Venemaal normaalset aga mitte enam tormiliselt. Samuti püsivad probleemid Rootsis,? lisas ta.
Suur konkurents õllevillijate vahel Rootsis sundis Carlsbergil nimelt riigis õlletehase kinni panema.
Carlsberg Breweries, mille alla käivad kõik Carlsbergi tegevusüksused, kuulub 60% ulatuses Carlsbergile ja 40% ulatuses Norra meedia, toidu ja investeerimisfirmale Orkla.
Venemaal ja Baltikumis kuulub Carlsbergile kahasse Scottish Newcastle PLCiga Baltic Beverage Holdings, mille turuosa kasvas viimases kvartalis 0,9% võrra 33,3%ni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele