• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,11
  • 25.11.03, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

On reklaame, millest kunagi ei räägita

Nii see on. Ja on asju, mille reklaam polegi nagu päris reklaam. ?Head? reklaami tehakse enamasti millelegi, millel on materiaalne tarbimisväärtus. Näiteks auto, mobiiltelefon, riideese või toidukaup. Vähemalt nii tundub arvavat üldsus ning enamik reklaamitegijad ja -tellijaid. Meie elus on tegelikult veel palju asju, mis vääriksid tähelepanu, vääriksid seda, et nende kohta edastatav sõnum oleks huvitav, uudne ja läbimõeldud.
Üheks heaks näiteks 1/4 lk suurune Hansapanga töökuulutus, kus sedakorda on tervelt 3/4 pilti ja reklaami ning vaid 1/4 infot. Pildil end uksepiidal mõõtev poisike vaatamas üles oma esiisade mõõtemärgistusi ja tekst ?Sul on, kuhu areneda?. See on klassikaline reklaam. On leitud üks sõnum, mis selle tööpakkumise puhul kõige olulisem on, ning edastatud see selgelt ja ühemõtteliselt. Tulemus on hea. See töökuulutus tekitab tulevase töökoha suhtes meeldiva eelhäälestuse ja eristub hoobilt ülejäänud töökuulutuste kirbukirjas tekstimassiividest. Tarbijalooside ja kampaaniapakkumiste järjest tihenevas virvarris on see põhjalikkus ühelt eestimaiselt suurfirmalt tervitatav.
Ja kui soovite samal teemal edasi mõtiskleda, siis vaadake Vanemuise teatri reklaami Rossini ?Sevilla habemeajajale?. Huvitav, kas pole?

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Meelis Mikker

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 9 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele