• OMX Baltic0,03%320,05
  • OMX Riga0,34%973,81
  • OMX Tallinn−0,08%2 231,22
  • OMX Vilnius0,29%1 511,44
  • S&P 5000,66%7 773,95
  • DOW 300,18%51 267,9
  • Nasdaq 1,05%27 477,31
  • FTSE 1000,98%10 601,24
  • Nikkei 2251,05%70 683,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%96,59
  • OMX Baltic0,03%320,05
  • OMX Riga0,34%973,81
  • OMX Tallinn−0,08%2 231,22
  • OMX Vilnius0,29%1 511,44
  • S&P 5000,66%7 773,95
  • DOW 300,18%51 267,9
  • Nasdaq 1,05%27 477,31
  • FTSE 1000,98%10 601,24
  • Nikkei 2251,05%70 683,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%96,59
Riigikogu võttis äsja 54 poolthäälega vastu tulumaksuseaduse, sotsiaalmaksuseaduse ja maamaksuseaduse muutmise seaduse.
See tähendab, et uuest aastast on maksuvaba miinimum 16 800 krooni, 2005. aasta 1. jaanuarist 20 400 krooni ja 2006. aasta 1. jaanuarist 24 000 krooni.
Tulumaksu määr väheneb alates 2005. aasta 1. jaanuarist 24 protsendini ja sealt edasi aastase vahega vastavalt 22 ja 20 protsendini.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele