Ülo Toomsalu • 23 märts 2004

PM: Tõrked maksetel jätsid Neste kliendid rahata

Tehnilised probleemid kaardimaksetega on Neste automaattanklates jätnud bensiini ja rahata kümneid pangakaardiga maksnud kliente.

Postimehe toimetusse on viimastel päevadel helistanud mitmed inimesed, kellel on olnud probleeme Neste automaattanklatega. Näiteks ebaõnnestus Sigrid Huigil pangakaardiga maksmine Tallinna Läänemere tanklas.

«Panin Hansapanga kaardi tankimisautomaati, mis teatas, et autoriseerimine on häiritud, ning sama lugu oli ka mehe pangakaardiga,» rääkis Huik. «Hansapanga sularahaautomaadis hiljem kaarte kontrollides selgus, et pank oli minu arvelt hoolimata ebaõnnestunud tankimisest broneerinud 800 krooni ja mehe kaardilt kogu arvel olnud rahasumma ehk 156 krooni.»

Pärast Hansapanga kontoris kaarditehingu tühistamise avalduse kirjutamist kanti küll ebaõiglaselt broneeritud raha tagasi, kuid klientidele tekitas see palju sekeldusi.

Neste Eesti kliendisuhete juhi Kristi Pari sõnul on märtsis tõesti olnud tavapärasest rohkem viperusi kaarditehingutega.

«Kui tavapäraselt tuleb paari tuhande makse kohta päevas 1-2 probleemi, siis viimasel ajal on vigaste maksete hulk tõusnud päevas viie-kuueni,» rääkis Pari.

Tema sõnul liigub info kaarditehingust Neste, Pankade Kaardikeskuse ja pankade vahel, mistõttu võivad ajutised probleemid sides või mõne osapoole tarkvaras tekitada ajutisi tõrkeid broneeringute vabastamisel. Kütusefirma loodab probleemid lahendada selle nädala jooksul.

Hetkel kuum