• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,66%6 643,74
  • DOW 300,39%46 197,05
  • Nasdaq 1%22 484,17
  • FTSE 1000,34%9 239,65
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,03
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,66%6 643,74
  • DOW 300,39%46 197,05
  • Nasdaq 1%22 484,17
  • FTSE 1000,34%9 239,65
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,03
  • 24.03.04, 17:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestlased eelistavad eestimaist

Eesti Konjunktuuriinstituut tutvustas täna uurimust ?Elanike toitumisharjumused ja toidukaupade ostueelistused?.
Uuringust selgus, et jätkuvalt eelistab Eestlane eestimaist, tervelt 87 protsenti tarbijatest eelistab omamaist toidukaupa. Eesti toidukaupa eelistatakse selle pärast, et see on usaldusväärseim, tervislikum, maitselt parem ja värskem.
Kodumaise ja importtoidukauba eristatavus ostmisel on aga Eesti elanikule liiga keeruline: tervelt 64 protsenti küsimustikule vastanud 706 inimesest väitis, et mitte alati pole lihtne Eesti kaupa välismaisest eristada. Põhjusena toodi, et tooteinfo on liiga väikeses kirjas või seda on vähe ning samuti ajavad segadusse kodumaiste toodete võõrapärased nimed.
Veel selgus uuringust, et üha enam ostetakse toidukaupu kauplustest, turgude osakaal langeb järjekindlalt.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele