Baltika juulikuu konsolideeritud auditeerimata netokäive oli 43,3 M krooni, mis on 34% parem kui eelmisel aastal samal ajal, teatas ettevõte.
?Sel aastal toetas tugevalt allahindluste aega jahe ilm Baltikumis: lisaks suvistele allahinnatud toodetele hakati kiiresti ostma uue hooaja täishinnaga tooteid, mis toetas tugevalt meie müüki. Kiireim oli kasv Montonis,? kommenteeris Baltika jaekaubanduse divisjoni direktor Maire Milder ?Lisaks sellele oleme õppinud eeelmise aasta kogemustest ning suutsime tunduvalt paremini allahindlust juhtida kasvatades ruutmeetri müüki üle 12%,? lisas ta.
Baltika seitsme kuu netokäive kokku oli 325,2 miljonit krooni, mis on 23% suurem kui eelmise aasta samal perioodil.
Enim, 42% kasvas juulis jaekaubanduse käive, mis ulatus 32,3 miljoni kroonini ja moodustas 74% ettevõtte netokäibest. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas 35% võrra ka hulgimüük, moodustades 8,6 miljonit krooni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Baltika suurim bränd Monton andis juulikuu jaekäibest 52% ehk 17,1 miljonit krooni. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas Montoni käive 8% võrra.
Enim, 253% suurenes võrreldes aastataguse perioodiga juulis CHR/Evermeni käive, ulatudes 7,7 miljoni kroonini. Baltmani käive kasvas juulis mullusega võrreldes 71% võrra, ulatudes 4,5 miljoni kroonini.
Baltika suurendas juulis müügikäivet oluliselt peaaegu kõikidel turgudel. Eestis kasvas müük 50% võrra.
Baltika Grupp on rahvusvaheline rõivakaubanduskontsern, mis koosneb erinevatest rõivakaubandus- ning tootmisettevõtetest, mille konsolideeritud netokäive oli 2003. aastal 496,7 mln krooni. Grupi emaettevõtteks on AS Baltika. Grupp opereerib hetkel 79 kauplust ja jaepinda seitsmel turul (Eesti, Läti, Leedu, Poola, Ukraina, Venemaa, Rootsi), mis jaotuvad kolme jaekaubanduskontseptsiooni (Monton, Baltman, CHR/Evermen) ja varusid realiseerivate Baltika Vabrikupoodide vahel.