Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Leedu ärilehe juht: Äripäev on osanud värske püsida
Mis on Äripäeva roll Eesti meedias? Minu arvates mängib Äripäev turul väga tähtsat rolli - see on Eestis ainus professionaalne päevaleht, mis on mõeldud äriinimestele ja kõikidele teistele lugejatele, keda huvitab elu edasiminek. Siin on kõrge firmakultuur ja professionaalsus ning hästikoolitatud meeskond, tänu sellele ei ole Äripäev mitte ainult hea näide parimatest ajakirjanduslikest normidest ja usaldusväärsest majandusinfost, vaid ka erapooletu ajakirjanduse etalon.
Äripäeva loetavus elanikkonna kohta on kogu maailma ärilehtede seas üks kõrgemaid: pea 1,8 protsenti eestikeelsest elanikkonnast on meie tellijad. Kuidas te seda positsiooni hindate? Arvulised näitajad on tõepoolest muljetavaldavad. Äripäev on suutnud olla turul 15 aastat ja ikka värskeks jääda. See leht kirjutab erakordseid lugusid, pakub huvitavaid vaatenurki ja iseseisvat positsiooni ning annab edasi olulisi ja usaldusväärseid uudiseid - see annabki vastuse küsimusele, miks Äripäeval on nii suur tellijate arv.
Kuidas hindad Äripäeva kõrvalprojekte, nagu seminarid, käsiraamatud, Delovoje Vedomosti, raamatuklubi? Kas neid tasub kopeerida? Igasuguse häbitundeta "laenasime" mõned Äripäeva ideed nagu käsiraamatud ja mõni lisa, ning saime klientide käest kiita. Need laiendasid ajalehe sisu, lõid klientidele lisaväärtust ja tõid meile hea hulga raha. Aitäh teile selle eest.
Mida oled Äripäevalt õppinud? Olen õppinud, et ei tohi jääda oma tootega ühekülgseks, tuleb olla leidlikum ning turul agressiivsem.
Mida võiks Äripäev Verslo oinioselt õppida? Selle küsimuse peaks Äripäev esitama oma peatoimetajale ja finantsdirektorile.
Mida võtaksid ette Äripäeva peatoimetajana? Värskendaksin lehe väljanägemist.
Mis on olnud Äripäeva suurim äpardumine? Ka selle küsimusega peaks pöörduma Äripäeva tegijate poole.
Miks pole Äripäeval koduturul konkurente? Nad saavad aru, et neil pole mõtet lootusetus konkurentsis raha kaotada.
Mitmed äriliidrid on Äripäevale ette heitnud, et see on liiga kollane ja tahab skandaale üles puhuda. Kas neil on õigus? Minu sõnum äriliidritele oleks: kui te ei taha, et me liiga kollased oleme, ärge siis ise lollusi tehke.
Autor: ÄP