• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Suur hilineja Mart Sander

    Teame ja tunneme ja hindame õhtujuhti nimega Mart Sander. Sel hetkel, kui mees on laval, on ta lihtsalt oivaline ja teeb alati väga head ning nauditavat tööd. Oleme seda kõik näinud nii üritustel, televisioonis kui ka teatrilaval. Ta on laia silmaringiga ja üks parimate seast.
    Aga Mart ja tema kokkulepetest kinnipidamine on üritusturundusfirma Toimkond juhi Triin Lume alatine peavalu.
    ?Iga kord luban enesele, et see on viimane kord, kui teda kliendile välja pakun, sest tee kokkuleppest lavale on väga närvesööv. Ja nii ka sel suvel, mil koostöökokkulepe asendus hoopiski tema teise projektiga, mis talle tulutoovam või rohkem teostamist väärt. Seega: kokkulepped seebiks,? nentis Lumi.
    Sander on ka teada ja tuntud süüdimatu hilinejana nii üritusturundusfirmade seas kui ka televisioonis.
    Seega ? üks pool pettumusest võib tihtipeale olla seotud õhtujuhi pädevusega laval ning teine pool sellest on kokkulepped ning nendest kinnipidamine.
    Paraku on meie pisikeses vabariigis nn tegijate ring nii väike, et kuigi on teada need suured ohud ja riskid, võetakse sellest hoolimata taas risk, et näha laval seda säravat tegelast, nentis Lumi.
    Kuna ühiskond armastab säraga tegijad, on nad tõstnud staariseisusesse, siis on ka kriitikanooled nende poole harvad lendama. ?See on nagu surnud ring, kus me keerleme,? lisas Lumi.
    Kokkulepetest kinnipidamine on olnud aktuaalne ja mitte ainult artisti või pidu korraldava firma puhul, vaid ka tellija puhul.
    Probleemiks on olnud, et ürituse tellija broneerib mingiks kuupäevaks artisti ja siis viivitatakse lepingu sõlmimisega. Lihtsalt viivitatakse, et äkki mõnelt teiselt üritusi korraldavalt firmalt tellitud pakkumine on soodsam.
    Tellija soovib saada suhteliselt odavalt tippartiste. Siis käib üks suur venitamine.
    Tekivad möödarääkimised. Suusõnalisi lubadusi ei täideta, sest suhtlus jääb telefonikõnede tasandile, ei suudeta kokkuleppele jõuda või ei vormistata kokkuleppeid kirjaliku lepinguga.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Sille Pettai: rohepööre vajab heas mõttes survet
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
USA aktsiate pika mõõnaperioodi lõpetas rallinädal
USA peamine börsiindeks S&P 500 tõusis täna 2,47% ja tänasega lõppenud nädalal 6,5%, lõpetades seitsmenädalase langusperioodi.
USA peamine börsiindeks S&P 500 tõusis täna 2,47% ja tänasega lõppenud nädalal 6,5%, lõpetades seitsmenädalase langusperioodi.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Sunly juht ametnikele: otsustage ja kaitske otsuseid ka kohtus, aga lõpetage venitamine
Ehkki meretuulikud võiksid katta Eesti elektrivajaduse, pole ühtegi tuulikut veel püsti pandud. Küsimus, kas sel kümnendil selleni jõutakse, lööb asjaosalised kahte lehte.
Ehkki meretuulikud võiksid katta Eesti elektrivajaduse, pole ühtegi tuulikut veel püsti pandud. Küsimus, kas sel kümnendil selleni jõutakse, lööb asjaosalised kahte lehte.
Venemaa autovedajad virelevad siseturul
Üle kuue miljoni Venemaa veoki, mille tee välismaale on lukku keeratud, on püüdnud leida tööd siseturul, kuid kaks korda langenud transpordihinnad ei tõota midagi head: enamik autodest lihtsalt seisab, vahendab logistikauudised.ee.
Üle kuue miljoni Venemaa veoki, mille tee välismaale on lukku keeratud, on püüdnud leida tööd siseturul, kuid kaks korda langenud transpordihinnad ei tõota midagi head: enamik autodest lihtsalt seisab, vahendab logistikauudised.ee.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.