• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Canon tõstis kasumiprognoosi

    Täna kolmanda kvartali tulemused avaldanud Canon tõstis kogu selle aasta kasumiprognoosi, vahendab Bloomberg.

    Maailma suurim koopiamasinatetootja puhaskasum kasvas 39 protsenti, 101,8 mld jeenile (11,7 mld kroonile). Kasum aktsia kohta kasvas 83,03 jeenilt 114,79 jeenile. Analüütikud ootasid firmalt 88 mld jeeni suurust kasumit. Käive kasvas 9,2 protsenti, 838 mld jeenile.
    Canon tõstis kogu selle aasta kasumiprognoosi kuue protsendi võrra, 339 mld jeenile.
    Firma on teel viiendale järjestikusele rekordkasumile. Selle aasta käibeprognoosi jättis firma muutmata, 3,47 triljonile jeenile.
    'Canoni rahvusvaheline müük kasvas 11 protsenti, veetuna Euroopas nõudluse taastumisest ja tugevast kiibitootmisvarustuse müügist Aasias,' ütles vanemtegevdirektor Toshizo Tanaka.
    Canon teatas tulemused pärast Tokio börsi sulgumist. Aktsia hind tõusis 2,2 protsenti, 5170 jeenile. Sel aastal on aktsia tõusnud 3,6 protsenti.
    Canoni digikaamera müük kasvas kolmandas kvartalis 20 protsenti. Firma alandas kogu selle aasta digikaamera müügiprognoosi varasemalt 15,2 mln ühikult 14,7 mln ühikule.
    Maailma suuruselt teine digikaameratootja Canon on saanud kasu turu kiirest kasvust. Turuanalüüsifirma IDC prognoosi kohaselt kasvab sel aastal globaalne digikaamerate müük 41 protsenti, 68,6 ühikule.
    Sony säilitas IDC andmetel liiderpositsiooni digikaamerate osas, järgnesid Canon ja Olympus. Eastman Kodakil on neljas positsioon.
    Canoni kontorivarustuse müük kasvas kolmandas kvartalis 2,5 protsenti, veetuna värviliste koopiamasinate müügist. Laserprinterite müük kasvas 15 protsenti.
    Canon ootab käimasolevas kvartalis keskmiseks dollarikursiks 108 jeeni ja eurokursiks 132 jeeni.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Sille Pettai: rohepööre vajab heas mõttes survet
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Snaige küsib kahjumi katteks aktsionäridelt miljon eurot
Snaige kutsus kokku erakorralise aktsionäride koosoleku kahjumi katmise ja firma restruktureerimise arutamiseks; aktsionäridelt vajatakse lisaraha miljon eurot.
Snaige kutsus kokku erakorralise aktsionäride koosoleku kahjumi katmise ja firma restruktureerimise arutamiseks; aktsionäridelt vajatakse lisaraha miljon eurot.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Analüüs: liigume elatustaseme poolest tagasi 2019. aastasse
Palgakasv jätkus esimeses kvartalis hoogsas tempos - keskmine brutokuupalk kerkis aastaga 8 protsendi võrra -, hinnad aga tõusid sellest ikkagi kaks korda kiiremini, kommenteerib Swedbanki vanemökonomist Liis Elmik.
Palgakasv jätkus esimeses kvartalis hoogsas tempos - keskmine brutokuupalk kerkis aastaga 8 protsendi võrra -, hinnad aga tõusid sellest ikkagi kaks korda kiiremini, kommenteerib Swedbanki vanemökonomist Liis Elmik.
Eesti kalamarjabuumi taga seisab Indrek Kasela
Statistikaamet üllatas eile andmetega, mis näitasid, et kalamarja müük Eestis on aastaga tonnide viisi kasvanud. Kui esiti pakuti suureks põhjuseks lihtsalt eestlaste kasvanud armastust kalli kraami vastu, siis PRFoodsi juht Indrek Kasela teadis lisada, et suure osa tõusust annab just tema ettevõte.
Statistikaamet üllatas eile andmetega, mis näitasid, et kalamarja müük Eestis on aastaga tonnide viisi kasvanud. Kui esiti pakuti suureks põhjuseks lihtsalt eestlaste kasvanud armastust kalli kraami vastu, siis PRFoodsi juht Indrek Kasela teadis lisada, et suure osa tõusust annab just tema ettevõte.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.