Vedajate hinnangul on peamiseks põhjuseks Eesti tööjõu- ja koolituspoliitika. Tänavu sügisel alustas taas 14 aastase vaheaja järel riigi tellimusel Kehtna majandus- ja kutsekoolis transporditehnikute kursus, millega kaasneb riigi kulu C-kategooria luba.
Tallinna Tehnikakõrgkooli prorektor Enno Lend ennustas Äripäeva Transpordi Arengu Konverentsil, et lähiaastatel muutub nii veoki-, kui bussijuhtide ning laotööliste leidmine veelgi keerulisemaks, kui kutseharidust ei propageerita.
Eelmisel nädalal teatas Kaubandus-Tööstuskoda, et Eesti majanduskasvu jätkumiseks peab kutsehariduse baaspearaha suurenema, Soomes võrdub ühe kutseõppekoha maksumus kahe üldhariduse koha maksumusega.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ÄP