• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 19.11.04, 14:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Harjumaal korrastatakse riigiteid 50 miljoni krooni ulatuses

Järgmisel aastal korrastatakse Harjumaal riigiteid 50 miljoni krooni eest.
Täna toimunud Harju maavanema kohusetäitja Orm Valtsoni ja Maanteeameti peadirektori Riho Sõrmuse kohtumisel arutati Harjumaa teede olukorda ning lähiaastate teedeehitust maakonnas. 2005. aastal korrastatakse Harjumaal riigiteid 50 miljoni krooni eest, lähiaastatel loodetakse maakonna teid ehitada ja remontida kuni 460 miljoni krooni ulatuses, teatas maavalitsus.
2005. aasta olulisematest riigiteede töödest nimetati Tallinn-Saku-Laagri, Kasemetsa-Kiisa, Saku-Tõdva, Tõdva-Kiisa-Hageri teelõikude ning Leppneeme tee renoveerimist. Jalgteid ehitatakse juurde Kasemetsa-Kiisa teelõigul 2,8 km, Saku-Laagri teelõigul 3 km, Tõdva-Hageri teelõigul 4 km. Kruusateedele katteehitus on planeeritud mitmetele külavaheteedele, Jägala joa teele ning Raasiku-Kostivere ja Jõelähtme-Kemba teelõikudele.
Maanteeameti peadirektori sõnul on lähiaastate suuremad riigiteede projektid Harju maakonnas Maardu-Valgejõe, Väo-Maardu, Vaida-Aruküla teelõigud. Tallinna ringtee ehituseks on saadud luba pakkumiskutse esitamiseks ning töödega loodetakse alustada 2008. aastal. Tallinna ringtee projekt sisaldab ka Paldiski maantee ehitust kuni Paldiskini ning Keila silla renoveerimist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Maanteeameti peadirektori sõnul oleneb teedeehitus suuresti sõlmitavatest lepingutest, sest nende puudumisel ei saa teetöid teostada. Samuti lisas ta, et kohalike teede investeeringute raha jagatakse kohalike teede registri alusel ning kui mõni omavalitsus jätab oma nimekirja esitamata, on oht rahast ilma jääda.
Kohtumisel tõdeti, et kohati on Harjumaa kõrvalteedel liikluskoormus suurem kui põhiteedel ning Tallinna lähivaldade teedel on toimunud liiklusvoogude väga suur hüpe. ?Kahjuks on olukord selline, et paljudel valdadel puudub ülevaade oma teedel olevast liikluskoormusest. Eriti puudutab see neid omavalitsusi, kus käib väga elav uuselamuehitus?, nentis Harju maavanema kohusetäitja Orm Valtson. ?Soovides saada uusi elanikke jäetakse tähelepanuta olemasoleva teedevõrgu suutlikkus täiendavat liikluskoormust vastu võtta. Planeeringute algatamisel tuleks sellele kindlasti mõelda,? lisas Valtson.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 24 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele