• OMX Baltic0,12%293,15
  • OMX Riga−0,04%910,43
  • OMX Tallinn0,01%1 961,53
  • OMX Vilnius0,22%1 230,32
  • S&P 5000,00%6 600,35
  • DOW 300,00%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,18%9 224,98
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,23
  • OMX Baltic0,12%293,15
  • OMX Riga−0,04%910,43
  • OMX Tallinn0,01%1 961,53
  • OMX Vilnius0,22%1 230,32
  • S&P 5000,00%6 600,35
  • DOW 300,00%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,18%9 224,98
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,23
  • 24.11.04, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lennureisijad ei usalda online-broneerimist

Uurimusest selgus, et kolmandik küsitletutest kasutas lennule registreerumisel peale traditsiooniliste teenindajatega teeninduslettide ka automaate. Samas ütlesid pooled nende kasutajatest, et eelistaksid siiski suhelda päris inimesega ning kuulda teenindajalt, et registreerumine on õnnestunud.
Esimesed iseteeninduskioskid seadis Tallinna Lennujaamas üles Estonian Air tänavu oktoobris.
Neis saavad end registreerida sama kuupäeva lennule Estonian Airi otselendude kliendid, kes reisivad üksnes käsipagasiga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Automaat küsib reisidokumendi olemasolu kohta ning lubab reisijal valida endale istekoha lennukisalongis. Iseteeninduskioski trükitud pardakaart on sarnane seni kasutusel olevaga. Iseteeninduskiosk võimaldab end registreerida ka jätkulennule SASi ja Air France?iga ning saada jätkulennu pardakaart, kui jätkulend on registreerimiseks avatud.
Lisaks saab selvetermi-nale kasutada näiteks Arlanda lennujaamas Stockholmis, kus nende abil saab SASi lendudele registreeruda. Pagasi äraandmiseks on Arlandal eraldi lett.
Uurimuse Ameerika lennureisijate harjumuste teadasaamiseks viis läbi uuringufirma Harris Interactive reisikorraldusfirma Travelport Corporate Solutionsi tellimusel.
Autor: ÄP

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele