Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Järjekorrad praamidele niipea ei kao

    ?Meile eraldatud ressurssidest reede ja pühapäeva õhtuks täiendavate praamide liinile panemine on lisakulu ning luksus,? ütles sadamates tekkinud olukorra kohta majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi lennundus- ja merendusosakonna juhataja Margit Markus.
    Saaremaa Laevakompanii ning majandusministeeriumi vahel sõlmitud lepingu järgi peab Virtsu?Kuivastu ja Rohuküla?Hel­ter­maa liinidel alaliselt käigus olema vähemalt kaks parvlaeva, mis mahutavad 400 liinimeetrit sõidukeid ja 400 reisijat. Lisasõiduks tekib kohustus, kui sadamas on ootel rohkem kui 100 liinimeetrit autosid.
    Markuse sõnul ministeeriumil laevakompaniile etteheiteid ei ole, sest miinimum on täidetud ning ministeeriumil puuduvad ka rahalised võimalused liinide täiendamiseks.
    ?See, kas laevakompaniil on raha ja kas ta saab panna täiendavaid parvlaevu, sõltub juba temast,? selgitas Markus.
    Saaremaa Laevakompanii tegevdirektori Tõnis Rihvki sõnul rõhuti sügisel lepingu koostamisel kindlale summale, millest lähtudes kujunes ka riigitellimus ning selle finantseering.
    ?Ma väga loodan, et sellest suvest võetakse õppust ning sügisel ei tehta neid otsuseid jaanuarikuu täituvusest lähtudes, vaid sellest, milline on täituvus suve kõige palavamal ajal,? lisas Rihvk. Tema silmis seisneb parema teenuse lahendus raha leidmises.
    Hetkel sõidab üks laevakompanii suurtest laevadest Saaremaa ja Läti vahelisel liinil, millel on Rihvki sõnul kaks põhjust. Esiteks on eelnevad aastad näidanud kolmanda suure laeva kasutegurit vaid mõnel nädalavahetusel neljapäevast pühapäevani, ülejäänud aja seisab laev sadamas. Teise põhjusena tõi ta välja lepingu sõlmimise ajal läbi käinud suhtumise, et saarte vahele ei ole nii uhket praamiliiklust vaja, seega pidi laevakompanii leidma alternatiivi.
    Reisijal jääb seega paremaid tingimusi loota järgmise aasta sügisel toimuvast uuest saartevahelise praamiliikluse konkursist.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
USA tarbijate kindlustunne langes kuuga ligi 13%
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.