Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Lühinumber aitab firmal end reklaamida

    ?Kui on raadio- või telereklaam, siis on lühinumbril mõtet, muidu väga pole,? ütles ettevõtte Odav Aken juhataja Janno Kuusemets. Odav Aken kasutab lühinumbrit klienditeeninduse telefonina, millelt saab küsida infot tootevaliku ja hindade kohta. Sellele helistamine on paketipõhise minutihinnaga.
    Lisaks tavahinnaga lühinumbrile pakuvad nii Elion, Tele2 kui ka Elisa võimalust valida eritariifne või tasuta kõneteenusnumber. Eritariifse numbri puhul lubavad kõik firmad lühinumbrit soovival ettevõttel määrata kõne maksumus või minutihind. Tasuta lühinumbri puhul tuleb teenust pakkuval ettevõttel endal vastuvõetava kõne hind tasuda.
    Paketipõhise tariifiga lühinumbreid kasutavad peamiselt ettevõtete klienditeenindused. Kuusemets leidis, et tavahinnast kõrgemat teenustasu ei saagi klienditeeninduse telefonil küsida.
    Eranditult kõige kallima minutihinnaga on raadiojaamade lühinumbrid, mida saab kasutada erakuulutuste edastamiseks. Nendele helistades tuleb arvestada, et kõneminut võib maksta ka üle saja krooni.
    Raadiojaamade Sky Plus, Sky Ra­dio, Russkoje Radio ja Raadio 3 reklaamimüügiga tegeleva Sky Media haldusjuhi Andres Kõutsi sõnul on minutihind nii kõrge eelkõige seetõttu, et ei hakataks erakuulutuste eetrisse andmise võimalust kuritarvitama.
    ?Muidu hakkavad erateated eetrit reostama. Kui minut maksab sada krooni, siis hakatakse mõtlema, kas panna kuulutus või mitte,? ütles ta.
    Minutihinda liialt kõrgeks Kõuts ei pea, sest nad on katsetanud ka umbes 60kroonise minutihinnaga teenuse pakkumist ning praegu, kui kuulutusteliinile helistamine maksab üle saja krooni minutis, on kõnesid ikka sama palju, kui oli madalama hinnaga.
    Teise suurema rühma moodustavad suhtlus- ja meelelahutusliinid, millele helistamine maksab suuremal osal juhtudest veidi alla kahekümne krooni minutis.
    Tavatariifist veidi kõrgema hin­naga on ka mõned nõuandetelefonid ning piletite broneerimiseks mõeldud lühinumbrid, samuti kuulutustelehtede erakuulutuste vastuvõtmise telefonid.
    Omaette rühma moodustavad ka infotelefonid, mille minutihind on suuremal osal juhtudest veidi üle või alla kümne krooni. Erandina on selles reas firma Infosõber lühinumber, millele helistamine on tavakõne hinnaga. Ettevõtte juhatuse liikme Remi Tamme sõnul on seesugune hind valitud klientide võitmiseks.
    ?Helistajatele ei maksa info küsimine midagi. See, mille pealt me teenime, on reklaami müük,? ütles Tamm.
    Väikefirmale tähendab lühinumbri kasutusele võtmine üsna arvestatavat väljaminekut, sest teenusenumbri avamise eelduseks on sideameti sellekohane luba ning selle eest tasutud riigilõiv, mis kolmekohalise numbri puhul on üle 280 000 krooni ja neljakohalise numbri puhul ligikaudu 30 000 krooni.
    Sellele lisandub veel paari-kolmesaja krooni suurune kuutasu ning eritariifiga numbrite puhul liigub osa tulust ka sidefirma taskusse.
  • Hetkel kuum
Tööstusjuht: ärme imetle jätkusuutlikkuse probleemi, teeme sellest konkurentsieelise
Jätkusuutlikkusest on arenenud justkui ümberjutustamise äri, kus igaüks räägib nii, nagu tema sellest aru saab. Jätkusuutlikust tegevusest peaks aga saama konkurentsieelis, mitte takistuste rada ja majanduslik viletsus, kirjutab ettevõtja ja Neulari juht Ilo Rannu Äripäeva teemaveebis Tööstusuudised.
Jätkusuutlikkusest on arenenud justkui ümberjutustamise äri, kus igaüks räägib nii, nagu tema sellest aru saab. Jätkusuutlikust tegevusest peaks aga saama konkurentsieelis, mitte takistuste rada ja majanduslik viletsus, kirjutab ettevõtja ja Neulari juht Ilo Rannu Äripäeva teemaveebis Tööstusuudised.
USA aktsiad alustasid uut nädalat rekordite lähedal
Kõik kolm peamist USA aktsiaindeksit – Nasdaqi liitindeks, Dow Jonesi tööstuskeskmine indeks ja S&P 500 indeks – sulgus esmaspäeval rekordkõrgete tasemete läheduses.
Kõik kolm peamist USA aktsiaindeksit – Nasdaqi liitindeks, Dow Jonesi tööstuskeskmine indeks ja S&P 500 indeks – sulgus esmaspäeval rekordkõrgete tasemete läheduses.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Kaheksa aastat ühe kliendi jahil: kes tagaajamisest väsib, tuleb asendada
„Püüdsime üht klienti kaheksa aastat. Selle edukalt tegemiseks on vaja häid müügiinimesi ja kannatust. Inimese kannatus aga katkeb ja siis peavad juhid aru saama, et kui ühe inimese kannatus on katkenud, siis tuleb inimesi vahetada,“ illustreeris ambitsiooni saates „Tööandjate tund“ Estanci juht Priit Haldma.
„Püüdsime üht klienti kaheksa aastat. Selle edukalt tegemiseks on vaja häid müügiinimesi ja kannatust. Inimese kannatus aga katkeb ja siis peavad juhid aru saama, et kui ühe inimese kannatus on katkenud, siis tuleb inimesi vahetada,“ illustreeris ambitsiooni saates „Tööandjate tund“ Estanci juht Priit Haldma.
Tööstusjuht: ärme imetle jätkusuutlikkuse probleemi, teeme sellest konkurentsieelise
Jätkusuutlikkusest on arenenud justkui ümberjutustamise äri, kus igaüks räägib nii, nagu tema sellest aru saab. Jätkusuutlikust tegevusest peaks aga saama konkurentsieelis, mitte takistuste rada ja majanduslik viletsus, kirjutab ettevõtja ja Neulari juht Ilo Rannu Äripäeva teemaveebis Tööstusuudised.
Jätkusuutlikkusest on arenenud justkui ümberjutustamise äri, kus igaüks räägib nii, nagu tema sellest aru saab. Jätkusuutlikust tegevusest peaks aga saama konkurentsieelis, mitte takistuste rada ja majanduslik viletsus, kirjutab ettevõtja ja Neulari juht Ilo Rannu Äripäeva teemaveebis Tööstusuudised.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Finantsjuhid julgustavad karjääri pöörama: tehke midagi, et teist jääks jälg maha
Tehke midagi, et teist jääks maha mingi jälg, julgustas investeeringuid vahendava ettevõtte Brave Capitali finantsjuht Veiko Pedosk karjääripöördeid ette võtma.
Tehke midagi, et teist jääks maha mingi jälg, julgustas investeeringuid vahendava ettevõtte Brave Capitali finantsjuht Veiko Pedosk karjääripöördeid ette võtma.
Kuidas ehitada kriisikindlat ettevõtet: Infortari põhimõtted “Kui Infortari läksin, küsiti, kas lähen pensionile”
Tallinki ja Eesti Gaasi omanik ning lisaks kinnisvaras tegutsev börsiettevõte Infortar on end teadlikult ehitanud firmaks, mis kriiside ajal mitte ei kannata, vaid leiab uusi võimalusi ja kasvab.
Tallinki ja Eesti Gaasi omanik ning lisaks kinnisvaras tegutsev börsiettevõte Infortar on end teadlikult ehitanud firmaks, mis kriiside ajal mitte ei kannata, vaid leiab uusi võimalusi ja kasvab.