Täna käivitati AS Pärnu Õlletehase renoveeritud villimisosakond, mis läks maksma koos kvaliteetes õlle tootmise seadmetega üle 10 miljoni krooni.
Tegemist on esimese tõsise investeeringuga Pärnu õlletööstuse ajaloos, pärast Eesti taasiseseisvumist, teatas ettevõte.
?Aasta tagasi, kui vahetus tehase tuumikinvestor, seati strateegilised eesmärgid õlletehase tehniliseks renoveerimiseks,? ütles AS Pärnu Õlu juhatuse esimees Aivo Varem. Tema sõnul pole renoveerimine veel lõppenud vaid alles algamas.'Loomulikult on see väike raha võrreldes nende kulutustega, mida teevad siinsed suured õlletööstused. Ent meie jaoks on summa suur. Ja et selle raha eest saada maksimaalset tulemust, oleme pidanud tegema oluliselt rohkem tööd, kui lihtsalt uue sisseseade ostu-müügi ning projekteerimistehingud,? lisas Varem.
Kevadel 2005 lõpetati õlle villimine klaaspudelisse endiste kaubamärkide all. Hilissuvel, pärast uute seadmete käivitamist hakati tootma uue retseptuuri alusel ja uut, mahedamat, maitseomadustega õlut.
Artikkel jätkub pärast reklaami
??Hell? on esimene samm meie uuel teel. Juba toote nimi iseenesest on veidi intrigeeriv - ?Hell? on sõna, millel mitmes keeles mitu erinevat tähendust. Inglise keeles tähendab see põrgut, saksa keeles heledat ja eesti keelset vastet teame ilmselt kõik,? räägib Varem. Tegemist on ka Eestis esimest korda toote etiketil kasutatud ambigrammatilise logoga. Pole vahet kumba pidi silti lugeda ? ?Hell? on ?Hell?. ?Hella? pakendi on loonud reklaamiagentuur Indigo Bates, kes sai sel aastal Riias toimunud reklaamikonkursil ?Golden Hammer? pakendite kategoorias ?Hella? eest ?Hõbedase haamri?.
?Hella? sisu on mahedamaitseline, kergelt linnaseline ja humalase järelmaitsega laager, mida pakutakse kahes kanguse astmes - 4,5 ja 5,2% alkoholisisaldusega. Kesk-Euroopa õlledele omaselt on ?Hell? tugevama maitse, värvi ja lõhnaga kui traditsioonilised Skandinaavia preemium tüüpi õlled. Selleks, et õllejoojatele ka vaheldust pakkuda, toodetakse üht veidi vähema kangusega õlut ? ?Ankur? ja üht kangemat ? ?Pühvel?. Viimase alkoholisisaldus on 8%.
Aivo Varemi kinnitusel on uued õlled esimene etapp keerulisel teel oma unelmate õlle poole.